Menu

Машини-монстри: Prelude FLNG, найбільше в світі судно було спущено на воду

Машины-монстры: Prelude FLNG, самое большое в мире судно, было спущено на воду


Нове судно Prelude FLNG, корпус якого має довжину 488 метрів і ширину 74 метри, яке будується в одному з сухих доків верфі Кодже (Geoje) у Південній Кореї за замовленням компанії Shell, було вперше спущено на воду. Ця плавуча фабрика по переробці природного газу на зріджений газ LNG, довжина корпусу якого перевищує висоту вежі-хмарочоса Empire State Building, по закінченню повного споруди стане найбільшим плаваючим спорудою, коли-небудь побудованих на Землі.

Машины-монстры: Prelude FLNG, самое большое в мире судно, было спущено на воду


Як вже згадувалося вище, судно Prelude FLNG буде переробляти видобувається з морського дна природний газ, виробляти зріджений газ LNG і перекачувати його в ємності транспортних суден-танкерів прямо у відкритому морі. В повністю спорядженому і завантаженому стані вага судна Prelude FLNG буде становити 661 400 тонн, а в рік ця фабрика зможе зробити 3.8 мільйона тонн скрапленого газу LNG. Місткість його внутрішніх ємностей для скрапленого газу становить 430 мільйонів літрів, що еквівалентно обсягом 175 басейнів олімпійського класу.

Судно Prelude FLNG буде базуватися в районі морського родовища природного газу, розташованого 475 кілометрів на північний схід від Брума, Західна Австралія. Судно буде перебувати в цьому районі безперервно протягом 25 років, а його конструкція розрахована таким чином, що судно може перебувати у відкритому морі цілий рік за будь-яких погодних умовах, включаючи сезони штормів і щорічних циклонів. Міцність корпусу судна дозволяє йому без шкоди витримати вплив урагану 5-ї категорії і успішно чинити опір дії більш потужних природних явищ.

Машины-монстры: Prelude FLNG, самое большое в мире судно, было спущено на воду


Для того, щоб міцно утримуватися на одному місці, судно обладнане однією з найбільших у світі швартовочных систем. Ця система включає в себе вежу, висотою 93 метри, під якою знаходиться достатньо вільного простору для розміщення там, приміром, Тріумфальної Арки. До цієї вежі будуть кріпитися чотири швартовочные лінії, другі кінці яких будуть утримуватися величезними якорями, опущеними на морське дно. Ця система дозволить судну здійснювати маневри і повільно повертатися слідом за змінним вітром під час штормів і ураганів. Крім цього, два водометних маневрових двигуна, потужністю по 6700 кінських сил, зможуть утримувати судно в стабільному положенні в той час, як на його борту будуть швартуватися інші судна-танкери, ємності яких буде перекачуватися готовий скраплений газ.

Згідно з планами компанії Shell, спорудження судна Prelude FLNG має бути повністю закінчено до 2017 року, після чого вона відправиться в район морського родовища газу і почне свою роботу по його переробці. Але, по всій видимості, судну Prelude FLNG не судилося довго носити корону найбільшого судна в світі. "Ми зараз проектуємо ще більшу плавучу фабрику" - розповідає Брюс Стінсон (Bruce Steenson), генеральний директор компанії Shell в напрямку новацій і технологій видобутку і переробки газу, - "І ця нова фабрика у свій час теж стане найбільшим судном у світі".

Машины-монстры: Prelude FLNG, самое большое в мире судно, было спущено на воду


Машини-монстри - все про виняткових машинах, механізмах і пристроях в світі, від величезних засобів знищення собі подібних до крихітних точних пристроїв, механізмів і всього того, що знаходиться в проміжку між ними.



|