Menu

Перший автомобіль класу Formula-E, Spark-Renault SRT_01E, виходить на гоночну трасу

Первый автомобиль класса Formula-E, Spark-Renault SRT_01E, выходит на гоночную трассу


На Міжнародному автосалоні, який проходив у вересні цього року у Франкфурті, Німеччина, об'єднана команда Spark-Renault представила прототип повністю електричного гоночного автомобіля SRT_01E класу Formula-E. І ось минулого тижня цей гоночний автомобіль вперше вийшов на гоночну трасу, розташовану неподалік від Парижа, розпочавши програму великих ходових випробувань, яка триватиме майже до початку гонок Formula-E у 2014 році.

Щоб уникнути поломок, аварій та інших непередбачених ситуацій на автомобілі Spark-Renault SRT_01E був встановлений електродвигун, потужністю до 50 кВт. Силова установка, яка буде стояти на автомобілі під час перегонів, буде мати потужність 200 кВт або 270 кінських сил.

За два дні випробувальних поїздок автомобіль Spark-Renault SRT_01E, керований гонщиком Formula-1 Лукасом ді Грэсси (Lucas di Grassi), зробив 40 кіл по трасі Ла-Ферте, розташованої поблизу Парижа. Ці заїзди вже дозволили перевірити роботу деяких вузлів автомобіля і виявити ряд недоліків конструкції, деякі з яких є досить істотними. Але, загалом, автомобіль виправдав надії своїх творців, впоравшись з виконанням покладеного на нього завдання.

Первый автомобиль класса Formula-E, Spark-Renault SRT_01E, выходит на гоночную трассу


"Я випробував величезне почуття гордості, вперше сівши за кермо першого автомобіля Formula-E і торкнувши його з місця" - розповідає ді Грэсси - "Я смію запевнити всіх водіїв, що вони абсолютно не пошкодують, пересівши за кермо електричного автомобіля з автомобіля зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Навіть з урахуванням була в моєму розпорядженні чверті потужності двигуна, автомобіль продемонстрував чудову динаміку за рахунок величезного обертаючого моменту, який здатний розвинути на малих обертах тільки електричний двигун".

"Під час випробувальних заїздів ми перевірили працездатність всіх електричних і електронних систем автомобіля. Всі вони працювали належним чином, хоча деякі сайти вимагають подальших доопрацювань і модернізації", - розповідає П'єр Салипп (Pierre Calippe) з підрозділу Renault Sport Technologies - "Всі системи управління працюють належним чином, але акумуляторна батарея автомобіля потребує до себе певної уваги, перш ніж вона зможе працювати як треба. У будь-якому випадку нам належить виконати ще багато роботи, впроваджуючи безліч нововведень, але вже й зараз видно, що автомобіль буде дуже хороший, що дозволить нам сподіватися на перемогу в майбутній гонці".

Нагадаємо нашим читачам, що автомобілю Spark-Renault SRT_01E доведеться позмагатися з автомобілями 19 інших команд під час відбіркового туру, який розпочнеться напередодні осені 2014 року в Бразилії, а перша гонка першого сезону Formula-E пройде в Пекіні у вересні 2014 року.



|