Компанія Kawasaki представляє "J" - концепт футуристичного електричного мотоцикла-трансформера
Те, що ви бачите на наведених тут знімках, вельми нагадує мотоцикл Lightcycle, добре відомий деяким людям з науково-фантастичного фільму "Tron: Legacy", тільки трохи видозмінений і перефарбований з синього в яскравий і соковитий зелений колір. Але, насправді це є концептом футуристичного триколісного електричного мотоцикла-трансформера, який має незамысловатее назва "J" і який був представлений компанією Kawasaki уваги широкої громадськості на Токійському автосалоні (Tokyo Motor Show).
Фахівцям компанії Kawasaki вдалося реалізувати в мотоциклі "J" все те, що можна очікувати від мотоциклів майбутнього, знайомих нам по серії фільмів "Tron", але і по безлічі інших науково-фантастичних фільмів. У мотоцикла повністю відсутня кермо в традиційному його для мотоциклів вигляді, натомість у "J" є пара ручок, прикріплених окремо до кожного з двох передніх коліс, що виконують функції ручок мотоциклетного керма. Але найбільш цікавою частиною концепту "J" є саме його пара рухомих передніх коліс, що дозволяють йому трансформувати свою форму в залежності від поточних потреб водія.
Для любителів гонок і швидкої їзди мотоцикл "J" може запропонувати "спортивний" режим, в якому його передні колеса зрушені на максимально близьку відстань і знижена його висота. В такому режимі водій сидить на мотоциклі "J" точно так, як на звичайному спортивному мотоциклі, а незалежна роздільна підвіска передніх коліс дозволяє утримувати рівновагу і хороше зчеплення з дорогою не тільки за рахунок нахилу мотоцикла, але і за рахунок зсуву одного переднього колеса відносно іншого.
Другий режим "трансформації", "комфортний" режим мотоцикла "J" призначений для більш спокійних їздців або для руху в міських умовах, які не допускають їзди на великих швидкостях. У цьому режимі передні колеса мотоцикла розсуваються в сторони на максимально допустима відстань, висота мотоцикла збільшується, а його сидіння переміщається в положення, при якому їздець сидить на мотоциклі майже прямо. Така триколісна схема дозволяє мотоциклу твердо стояти на поверхні, забезпечує йому максимальну маневреність при русі на низьких швидкостях і дозволяє їздцю сідати або злазити з мотоцикла без особливих труднощів.
Слід зауважити, що режими "спортивний" і "комфортний" є лише крайніми точками трансформації мотоцикла "J". У разі необхідності для забезпечення максимального комфорту та безпеки при русі обраної швидкості, водій має можливість вибору будь-якої проміжної стадії трансформації мотоцикла, найбільш придатною для певного режиму руху.
Представники компанії Kawasaki опублікували дуже мало інформації про двигуні, про трансмісії мотоцикла "J" та інших його характеристиках, включаючи максимальну швидкість його руху. Відомо лише те, що енергією все це чудо буде забезпечувати система високоефективних металогідридних акумуляторних батарей, виготовлених за фірмовою технологією GIGACELL компанії Kawasaki, а про решту можна лише припускати і здогадуватися, дивлячись на представлені знімки. Крім цього, в таємниці міститься інформація про плани керівництва компанії Kawasaki щодо подальшої долі концепту "J". Поки ще невідомо, чи залишиться цей концепт назавжди просто красивим і незвичайним концептом, чи буде коли-небудь запущений у виробництво, що цілком ймовірно завдяки підвищеному інтересу, який проявили до нього відвідувачі Токійського автосалону.