Квитки на WWDC 2013 розпродані за 2 хвилини
Як і обіцялося раніше, в 9 годин вечора по Москві Apple офіційно відкрила продаж квитків на Worldwide Developers Conference 2013.
Шкода, але поки ми писали цю новину, розробники, видавці і перекупники сміли абсолютно всі.
Дві хвилини - абсолютний рекорд, на тлі якого меркне торішнє «досягнення», 2 години. Багато бажаючі навіть не встигли зайти на сайт. У цьому році Apple знову збирається обійти тему «заліза», зосередивши основну презентацію навколо нових версій OS X і iOS. Остання повинна похвалитися новим підходом до інтерфейсу і дизайном, розробленим під керівництвом Джонатана Айва.
Розкрити таємницю офіційного логотипу WWDC 2013 виявилося непросто - якщо ця сама таємниця взагалі мала місце. Хтось побачив в ньому силует корпусу годин, а хтось згадав про різнокольорові iPhone. Так чи інакше, в наступний раз Apple треба вводити набагато більш суворі критерії викупу квитків - або знімати зали побільше. [Sold out]