[App Store] Каурі Товари. За штрих-кодами
Розробник/Видавець: Дмитро Якунін/Каурі
Версія: 2.21
Ціна: Безкоштовно [iTunes link]
QR-код у порівнянні зі звичайним штрих-кодом - це просто джерело інформації. Один QR-код може містити до декількох тисяч символів, тоді як штрих-код містить лише з десяток цифр. QR ви розшифрували, і всі, він самодостатній. Товарний штрих-код - лише вказує на номер з будь-якого каталогу. Тому його розшифрувати мало - потрібно, щоб і каталог був під рукою. Натомість каталогу всіх товарів у світі (якого не існує) фірма Каурі пропонує обширну базу. Плюс власне сканер і соціально-мережеві «плюшки».
Відразу почати сканувати в Каурі Товари не вийде - перш будьте ласкаві авторизуватись. При першому вході в програму око радіє - нібито працює авторизація і через Твіттер, і через Фейсбук, і через ВКонтакте... насправді немає. Насправді після введення логіна і пароля в тій чи іншій соцмережі додаток підставляє ваші дані звідти в реєстраційну анкету. Це пара зайвих тапов, не кажучи вже про кричущу необхідність нової заходити в Твіттер і Фейсбук, як це було до iOS 5.
Пройшовши процедуру реєстрації, ви берете в одну руку iPhone, в іншу - товар зі штрих-кодом, і скануєте (при необхідності можна включити спалах). Далі два варіанти: або товар знайдеться в каталозі, або ні. Наскільки багатий цей каталог? Що ж, раз у ньому знайшлася взята з мого старого шафи листівка - значить, досить багатий. З іншого боку, досить поширений у Москві LTE-модем від Yota - не распознался. Все залежить від специфіки товарів.
Якщо ваша річ не знайшлася, ви можете внести - достатньо вказати ім'я. В іншому випадку ім'я вже буде вказано, а нижче ви знайдете опис і пару зображень. Взагалі, сторінка товару рясніє функціональністю: тут вам і кнопки Like-Dislike, і можливість поділитися посиланням на товар, і система відгуків, і ще кілька граф. Масу інформації потрібно вміти красиво подавати на жаль, але як раз такого вміння розробники не продемонстрували. В рівній мірі це відноситься і до всіх інших розділів програми. Та що там, ви і самі все бачите на навколишніх скріншотах. Інформативно? Мабуть. Красиво? Швидше навпаки.
Дві малокорисних вкладки - це «Пошук» і «Випадкові». Пошук припав би до речі, будь він «розумним». Наприклад, iPhone слово «iPhone» ви ні за що не знайдете. Як і iPad слово «iPad». У свою чергу, «Випадкові» - це 20 товарів з каталогу навмання. Проходимо повз.
На вкладці профілю про себе нагадує ухил програми в соціальну сторону. Ви можете додавати друзів та переглядати відскановані ними товари. Більше того: якщо ви, скажімо, поставили товару Like, то вашим друзям прийдуть Push-повідомлення. Яке у цій соцмережі майбутнє - велике питання. Ніякого, якщо розробники сьогодні ж не почнуть шукати хорошого дизайнера інтерфейсів.
Ціна: Безкоштовно [iTunes link] Юзабіліті: 3+, Функціональність: 4+, Інтерфейс: 2+, Звук: 4, Вердикт: 3+P.S. З орфографією, звичайно, теж треба щось робити.