Menu

Розробники хіта The Incident представили свій наступний масштабний проект


Разработчики хита The Incident представили свой следующий масштабный проект

Пам'ятайте презабавнейшую аркаду The Incident? Ту, де стався світової апокаліпсис і головному герою в 8-бітному оточенні необхідно ухилятися від будь-якої побутової начиння, весь час пробираючись по ній вгору, якомога вище. Саме на прикладі цієї гри в свій час демонструвалися можливості iOS-пристроїв як побутових консолей. Начебто проста розвага на 10 хвилин, але, ви ж знаєте, що до геніальним творінням повертаєшся знову і знову. Зараз 10 хвилин погрався, потім ще 10 хвилин, знову десять хвилин витратив за грою, стоячи в черзі і т. п. А ще, розробники вдалих програм не сидять склавши руки. В даному випадку хлопці з Big Bucket Software не стали відходити від ретро-оформлення, але їх новий проект Space Age - це вже не банальна аркада.

Розробники Метт Комі і Невен Мгран вдалися до тактики збудження інтересу користувачів через форум Touch Arcade, причому не стали розкривати всіх карт. Показали пару скриншотиков, кілька коротеньких відеороликів, але найцікавіші деталі вони тримають в секреті - наганяють ажіотаж. Про дату релізу хлопці теж мовчать. Ну та гаразд, почекаємо.


Разработчики хита The Incident представили свой следующий масштабный проект

Тим більше що, судячи за словами ентузіастів, нас чекаємо вельми неординарний продукт.

Складно точно визначити, що саме являє собою Space Age. Але нам подобається думати, що це щось середнє між стратегією в реальному часі, пригодою і стелс-екшеном. Це як визнання в любові тим іграм, які так подобалися нам, коли ми були дітьми. Проект більш масштабний і амбітний, ніж The Incident, і ми дуже сподіваємося, що він вам сподобається.
Метт Комі, розробник з Big Bucket Software

А ось і пара відеороликів, для підігріву інтересу. Це експеримент з природними явищами і факторами навколишнього середовища (темний час доби і в дощ) і демонстрація комбайна MagTruck в роботі:

Багато людей не розуміють принади ретро-класики і стилізованої графіки, що природно. Ці ігри в першу чергу тиснуть на емоції і на ностальгію тих, хто годинами ганяв водопровідника Маріо, хто пам'ятає Legend of Kyrandia, Full Throttle і Gobliiins хто знає про перших іграх iD Software і Epic Games не з чуток, а сам грав у них (Commander Keen і Dangerous Dave, Jazz Jackrabbit і One Must Fall 2097). Що ж, почекаємо і подивимося, чи зможе Big Bucket Software пробудити світлу пам'ять про минуле і викликати бурю емоцій у нападі щемливої ностальгії. [Cult Of Mac]

|