Огляд і досвід експлуатації рюкзака Thule EnRoute Strut Daypack. На кожен день
Всі фотографії клікабельні
Аксесуари Thule з серії Crossover чи то слінг або рюкзак, викликають відчуття такого собі паркетного позашляховика. Потужні, з незвичайним нейлоном і алюмінієвої фурнітурою, але невеликими огріхами, начебто незахищених від води блискавок. Не будь цих нюансів, і вийшли повноцінні, повнопривідні «джипи» з світу ручної поклажі. Але це не єдина лінійка компанії. Є варіанти і простіше, свого роду легковика, якщо продовжувати аналогію з автомобільного світу. Наприклад, рюкзаки серії EnRoute. Це не означає, що вони гірше, просто інші і для інших цілей. Компаньйони на кожен день. З одним з таких, з Thule EnRoute Strut Daypack, який відмінно підходить для Retina MacBook Pro 15" і більш компактних лептопів, ми і познайомимося в цій статті.
Замість слінгаЗа своїм обсягом Thule EnRoute Strut Daypack трохи крупніше слінга Crossover Sling і його обсяг становить 19 літрів (проти 17-ти), але при цьому він навіть компактніше, хоч виходить трохи товстіший, якщо аксесуар добряче набити речами. Це свого роду заміна слингу, якщо з якихось причин не подобається такий формфактор. Адже навіть незважаючи на зручну і широку лямку Crossover Sling, вона все-таки одна і основне навантаження також виходить на одне плече. Відповідно, носити рюкзак в будь-якому разі буде легше.
При цьому у EnRoute Strut Daypack зберігається один з плюсів слінга, а саме, невелика товщина якщо в нього не ховати великогабаритних речей, на зразок фліс або куртки. Тобто, його точно також можна не знімати в громадському транспорті, якщо людей не дуже багато, хоча не забувайте ставати спиною до стінки, щоб не спокушати злодюжок. З іншого боку, не так-то й просто щось витягнути з цього рюкзака непомітно від господаря. Для розуміння того, як рюкзак виглядає в реальності, пропоную поглянути на фотографії нижче:
На задньому плані Маріїнський парк у столиці України, Києві. Поїздка в це місто і стала основним випробуванням для рюкзака, хоча він і зараз практично кожен день зі мною в звичайному міському циклі, для якого і створювався.
Перш ніж перейти до досвіду експлуатації, давайте заглянемо всередину Thule EnRoute Strut Daypack.
Відділи, відділи, кишеньки і інші дрібниціНезважаючи на те, що це досить проста модель рюкзака в лінійці Thule, яка виявилася гідна алюмінієвої фурнітури, вона зберегла одну з унікальних фішок старших побратимів - спеціальний жорсткий бокс для окулярів або ніжною портативної електроніки:
Зверніть увагу, як тканина рюкзака переливається на сонці - цікавий ефект. Тому що без сонця вона стає матовою:
Так і не зрозумів призначення цієї залізячки, але виглядає класно. Можна щось причепити на карабін. Фірмова фішка з гумкою-фіксатором собачки теж збереглася:
Але на відміну від Crossover 32L Backpack, де цей елемент дійсно міцно утримує бігунок на місці, в даному екземплярі він швидше для бутафорії, так як відкрити блискавку можна, не знімаючи гумку - вона просто зісковзне, варто потягнути за собачку. З іншого боку, замок в цьому відділі досить жорсткий і його просто неможливо непомітно відкрити - відчуєш як звук, так і тиск. До речі, блискавка частково захищена від дощу.
Всередині жорсткий кишеньку оброблений м'якою тканиною, і його форма передбачає носіння окулярів - місця всередині багато. Хоча я зазвичай там тягаю інші речі:
До речі, туди також непогано поміщається блок живлення від Retina MacBook Pro. Хоча не вистачає перегородки як у такому відділі у Crossover 32L Backpack, щоб можна було покласти смартфон. В принципі, його і так можна закинути туди, але буде бовтатися, плюс інші речі вже не покладеш.
Зворотна сторона боксу знаходиться всередині основного відділу рюкзака
Під жорстким кишенею розташувався досить глибокий відділ з дуже товстої і м'якою передньою стінкою.
Мені особисто там зручно носити гаманець, ключі та інші дрібні речі, до яких потрібен швидкий доступ. Для ключів, до речі, є карабін:
На цьому відділі замок простий, зручний, легко розстібається, а на язичку є класна зав'язка:
Але, знову ж, непомітно з нього щось витягти не вдасться. Цьому завадить жорсткий бокс, нависає прямо над великою кишенею. Відкрити-то можна, але як тільки злодюжка спробуєш туди засунути руку - це відразу відчувається. У свою чергу, з нього легко і зручно діставати речі самому користувачеві, утримуючи рюкзак за ручку:
Не настільки крута, як в 32-літровому рюкзаку, але зате вона кріпиться до жорсткої спинки і при утриманні рюкзака на вазі його форма не змінюється, в результаті чого блискавки застібати легко, не підставляючи коліно.
До речі, про спинці. Вона досить жорстка в плані утримання форми, складається з восьми подушечок, прикритих фірмовою тканиною, не кашлатящей і не залишає слідів на одязі, а також непогано з нею ковзної. Спина під рюкзаком особливо не потіє. За спинку п'ять балів - виконана просто чудово, і мені навіть більше подобається, ніж в лінійці Thule Crossover.
Повертаємося до відділів аксесуара, тим більше що такий залишився лише один - центральний. Захований він під товстою блискавкою, яка в свою чергу прикрита водонепроникним нейлоном - хоч якийсь захист від дощу, за що рюкзаку теж плюсик.
Цуцики крупні, ходять легко, а на язичку є дуже зручні пластикові зачепи. В реальній експлуатації вони викликають просто захват, хоч і здаються на перший погляд грубуватими.
Також сподобалася фішка з яскравим оранжевим оформленням зачепів. Непогано гармонує з сріблясто-сірим кольором самого рюкзака.
Усередині відділу є місце для 15-дюймовго ноутбука - 15-ка Retina MacBook Pro входить один в один. Звичайна «Проха» теж поміщається. Цей кишеню товстий, добре захищає лептоп.
Прямо на нього нашитий відділ для 10-дюймового планшета. Він тоненький, що частково компенсується товстою стінкою нуотбучного відділення, але з зовнішньої сторони захисту фактично ніякої немає.
На інший стінці є ще кілька кишень, куди в моєму випадку помістилися невеликий зовнішній акумулятор, другий смартфон (LG Nexus 4) і рідер B&N NOOK Simple Touch with GlowLight у фірмовому чохлі.
Зверніть увагу на передню стінку - нейлон там досить тонкий, але із зворотного боку він не просвічується. Таким рішенням є пояснення, про який я розповім трохи нижче.
Інший простір, відведений для габаритних речей. На знімку на дні лежить блок живлення від ноутбука...
...Але коли я їздив у Київ на день народження до кума, то в рюкзак відмінно помістився досить великий подарунок йому, музична книжка одному з дітей родича і плюшева іграшка-сумка другого. Місця цілком достатньо. Можна флиску закинути, запасну футболку і т. п. Хоча, мені більше подобається, коли для таких речей виділяється зовсім окремий кишеню, як в Crossover 32L Backpack. Але EnRoute Strut Daypack - це все-таки щоденний компактний рюкзак, а не ручна поклажа для подорожей.
З боків є пара великих і еластичних зовнішніх кишень на гумці. Дуже потрібні і корисні відділи, в яких можна розмістити серветки, півлітрову пляшку з водою і інші дрібниці.
В нижній частині рюкзака, під переднім великою кишенею розмістилася пластикова стрічка вона ж проходить по периметру цього кишені і не є декоративним, а цілком собі функціональним елементом. Зручно, якщо треба поправити рюкзак на колінах, підхопити його, щоб акуратно покласти на спинку і т. п.
Досвід експлуатаціїЩо мені відразу сподобалося в Thule EnRoute Strut Daypack - це його мінімальний вага 700 г та загальна конструкція. Всі ці дрібниці, на зразок пластикової стрічки по периметру переднього кишені, ідея з жорстким боксом і частково захищених їм відділенням знизу, потужна спинка і компактні габарити. Все разом це створює картину такого собі зручного помічника, який непомітно носить твої речі.
Одна з причин тому - фірмові жорсткі лямки, відмінно розподіляють вагу. Навантажував рюкзак планшетом, ноутбуком з блоком живлення, зовнішнім накопичувачем, набором кабелів, тормозком з їжею, пляшкою води і іншими дрібницями. Береш у руку - важкий, зараза! Закидаєш на плечі, затягує лямки, і вага рюкзака вже і не відчувається, як ніби його немає.
Традиційно, є нагрудний ремінь, щоб частково знімати навантаження з плечей, але я їм практично не користуюся.
Його легко налаштувати, хоча є мінус - ці штуки не можна зняти, хіба що просто видерти їх без можливості причепити назад.
Фурнітура на лямках пластикова, але це не проблема, так як затягувати і розпускати ремінь зручніше і легше, ніж при використанні алюмінієвих кріплень.
Одне легкий рух, і лямка розпустилася, рюкзак вже в руці, можна щось дістати. Накинув його назад, ще один рух, і аксесуар щільно прилягає до тіла, можна йти, бігти, стрибати - рюкзак не буде бовтатися.
Thule EnRoute Strut Daypack не вражає уяву якимись дикими технологіями або величезною кількістю кишень. Нейлон простий, але виглядає він добре. Місцями досить тонкий, що зроблено на догоду невеликій вазі аксесуара, хоча в критичних місцях тканина товщі і міцніше (нижня частина рюкзака, передній кишеню). Є базова захист від дощу, відділів у 90% випадків цілком достатньо для міського циклу і, що найголовніше - рюкзак дуже зручний в експлуатації. У нього класно підібраний розмір і обсяг - не великий і не маленький, не товстий і не занадто плоский. Відмінна заміна фірмовому слингу для тих, кого не влаштовує одна лямка і потрібен класичний рюкзак на кожен день. Його орієнтовна вартість - $100.
Технічні характеристики Thule EnRoute Strut Daypack
- зовнішня висота - 460 мм;
- зовнішня ширина - 310 мм;
- зовнішня глибина - 201 мм;
- вага рюкзака - 0,7 кг;
- обсяг - 19 літрів;
- матеріал - нейлон;
- гарантія - 25 років.
надано компанією «ЮгКонтракт»
Офіційний сайт