Menu

Британці розслідують In-App в дитячих програмах


Британцы расследуют In-App в детских приложениях

Система Free-to-Play, що передбачає безкоштовну гру з платним «необов'язковим» контентом, стає домінуючою в App Store - незалежно від того, хочемо ми цього чи ні. Шалений успіх Real Racing 3 доводить це краще будь-яких слів. Але разом з новим форматом приходять нові небезпеки. Британські регулятори ринку звернули увагу на нещодавні події і збираються розслідувати практику системи покупок In-App в мобільних додатках.

Британське Управління по добросовісній торгівлі (OFT) запустило розслідування практик безкоштовних мобільних і мережевих ігор з вбудованими покупками. Члени департаменту вважають, що розробники сподвигают маленьких гравців до неусвідомленої (або, навпаки, усвідомленої) витрати грошей, будь то в ігровій формі або ж прямим текстом.

Ми стурбовані тим, що діти і їхні батьки можуть бути необґрунтовано примушені до купівлі, коли вони грають в ігри, здаються безкоштовними, але насправді здатними призвести до істотних витрат.

- Кэвиндиш Элисхорн, OFT

Представники OFT встановили контакт з видавцями безкоштовних мобільних і мережевих ігор, вимагаючи отримати інформацію з маркетингу, спрямованого на дитячу аудиторію. Департамент також оголосив, що звернувся до батьків і група захисту інтересів споживачів з метою визначити «знайомі їм потенційно оманливі або комерційно агресивні практики» примусу до купівлі, використовувані в безкоштовні ігри. Особливу увагу буде приділено прикладам, коли заклик витратити гроші оформлений прямим текстом, а також випадків...

[...] істотного стимулювання здійснення внутрішньоігрових покупок або вчинення дій, що викликають необхідність зробити таку покупку, а також спробам переконання дітей зробити покупку з допомогою батьків.

Висновки департаменту обіцяють бути цікавими, тому що до вищезгаданих «практик» можна віднести 95% всіх існуючих безкоштовних ігор на iOS. [polygon]

|