Menu

Microsoft втрачає мільярди без Office для iPad


Microsoft теряет миллиарды без Office для iPad

Розкажіть про iWork «білим комірцям» середньостатистичної російської компанії. Microsoft Office був і залишається найбільш популярною, якщо не загальноприйнятої частиною стандартного пакету необхідних робочих програм. Досі на iPad немає ні Word, ні Excel, ні Powerpoint (останнє - на краще), і страждають від цього в першу чергу самі працівники, а в другу - ніхто інша, як Microsoft.

Співробітник Morgan Stanley Адам Холт вважає, що Microsoft натурально втрачає гроші кожну секунду, поки на iPad додатків немає легендарного пакета Office. Ставка на власний планшетник, Surface, провалилася - у компанії є можливість зайняти максимум 10% ринку цих пристроїв до кінця нинішнього року, причому вже з урахуванням «підтримки» з боку гібридного Surface Pro. Тому доводи про ексклюзивність Office для Surface не мають серйозної сили: навіть 30% від користувачів iPad, які купили пакет програм від Microsoft, принесуть компанії 2,5 мільярда доларів.

Це стосується також і формату Office 365 - тим же додатками пакета, але доступним за щомісячної або щорічної передплати. Холт ставить в першу чергу на це: створення універсальної системи підписки на Microsoft Office для iOS і Android у форматі веб-додатків дозволить обійти необхідність ділитися 30% доходу з Apple.

На думку Wall Street Journal, сьогодні редмондовцы стоять перед тією ж дилемою, з якою коли-то зіткнулися купертіновци: iPhone і iPad почав «відбирати» продажі Mac, і компанії довелося вибирати пріоритет чогось одного. Ексклюзивність Office для Windows створює перевагу для платформи PC, основоположною для всього бізнесу Microsoft, проте із-за цього сам Office може бути в результаті пригнічений зростанням популярності інших конкурентів. Звідси і невизначеність. [ap]

|