Menu

Колишній бос Стіва Джобса про пошуки нового візіонера для Apple і не тільки


Бывший босс Стива Джобса о поисках нового визионера для Apple и не только

Правильний вибір співробітників для будь-якої компанії є запорукою її успіху, на яку б посаду не приходив новий чоловік. Справа, виявляється, навіть не стільки в його минулі досягнення, різноманітності дипломів і вчених ступенів. Найголовніше в хорошому працівника - творчий підхід до справи. Саме так вважає засновник компанії Atari, Нолан Бушнелл. У вас не перехопило дух при згадці Atari? Значить, ви молоді або не захоплювалися іграми, адже це один з найстаріших розробників і видавців комп'ютерних ігор, заснований аж у 1972 році. Але в даному випадку важливіше той факт, що Бушнелл один час був босом Стіва Джобса і йому є про що розповісти.

Висновок щодо співробітників, мовляв, творчі кадри вирішують все, засновник Atari зробив з власного досвіду - після того, як найняв і попрацював зі Стівом Джобсом, причому ще до заснування Apple. В ті часи (йшов 1974 рік) Джобс як раз був у творчому пошуку, він голився наголо і подорожував по Індії в процесі духовних соисканий. Це опис ніяк не відповідає корпоративної етики та вимогам будь-якої компанії до найму співробітників, і, тим не менш, Нолан Бушнелл ризикнув і жодного разу не пошкодував про своє рішення.


Бывший босс Стива Джобса о поисках нового визионера для Apple и не только

Попрацювавши на Atari, Джобс пішов геть і разом зі Стівом Возняком організував невелику фірму в гаражі - Apple, але назавжди залишився іншому Бушнелла. Нещодавно глава Atari видав власну книгу під назвою «Finding the Next Steve Jobs» («У пошуках нового Стіва Джобса»). У ній мова йде не стільки про талановитого творця і ідеолога Apple, скільки про те, як зуміти розгледіти в здобувачі креативний талант, і наскільки творчий підхід до роботи важливіше всяких там дипломів.

Книга починається зі спогадів Бушнелла про далекому дні в 1980-му, коли він і Джобс гуляли по Парижу і обговорювали те, яким повинен бути хороший співробітник.


Бывший босс Стива Джобса о поисках нового визионера для Apple и не только

Без креативності жоден бізнес не доб'ється успіху. Ця ідея здається очевидною, але дивно, що багато компаній не приділяють їй належної уваги. Креативність виступає головним мотиватором роботи будь-якої організації, з неї все починається, в ній зароджується енергія, і саме вона штовхає вперед. Без початкового заряду креативності не вийде і подальшої роботи фірми.

Проте управлінці, так і самі команди часто вдаються до сухого методологічного підходу і аналітичним деталей, коли справа стосується організації роботи. Тоді як процес найму необхідно міняти вже зараз, так вважає Нолан Бушнелл. У століття цифрових технологій та Інтернету, коли робочі процеси у принципі зазнають кардинальні зміни і адаптуються до нових умов, компанії повинні бути гнучкими, а їх працівники - творчими.


Бывший босс Стива Джобса о поисках нового визионера для Apple и не только

Так що при прийомі на роботу питати в першу чергу необхідно не про вчені ступені, а про хобі. Розповідаючи про своїй улюбленій справі людина розкривається, і це - головний індикатор креативної натури. Саме пристрасть до чогось в житті, неважливо, що це за заняття, робить людину ефективним і спраглим діяльності. Це не на руку якого роботодавця? [LA Times]

|