[App Store] Badland - сюди після смерті потрапляють Tiny Wings
Розробник/Видавець: Frogmind
Версія: 1.0
iPhone + iPad: 129 руб. [iTunes link]
На момент написання огляду гра Badland побувала в ТОП-10 всіх аппсторов світу і на даний момент приносить двома інді-розробників більше 100 000 доларів на добу і багато пропозицій від інвесторів з усього світу. Перед нами реальний хіт 2013 року, і чому я не дивуюся, що цей прорив знову зробили фіни.
Програміст Йоханнес Вуоринен і художник Джон Мілль мають за плечима великий досвід роботи в THQ, Ubisoft та RedLynx. Вони вирішили зійтися в тандемі Frogmind після чотирьох років спільної роботи «на дядю». Badland - це їх перший незалежний проект, який своїм пострілом показав великим студіям, що головне не кількість людей в штаті, а Ідея.
Двома словами я б охарактеризував Badland, як «Tiny Wings в Пеклі». Отже, полетіли.
Останнім бажанням знаменитої пташки було все-таки навчитися літати. Якщо ви не грали в романтичну Tiny Wings, почніть знайомство з жанром саме з неї, інакше занурення в глибокий нуар Badland може негативно позначитися на психіці. Господь почув тварюка порхатую і відправив її на пенсію в пекло (причини цього нам невідомі), нагородивши кругле тільце парою маленьких крил, більше схожих на лапи крота. Завдання залишилася тією ж - пролетіти до кінця, в чому допомагають героїні тапи по екрану. Замість красивого заходу сонця знаменує собою кінець гри, в Badland все вирішує смерть.
Гравцеві будуть заважати пекельні машини, різноманітні катаклізми та слуги Князя тьми. У грі 40 сногсшитабельных рівнів і режим мультиплеера. За графіком відповідав Джон, а фізику світу розробляв Йоханнес. 10 місяців пішло на кодування і прорисовывание всіх деталей ігрового процесу. Движок був написаний на cocos2d 2.1, фізику обробляє Box2D (Angry Birds теж використовує його), багато що хлопці модифікували вже самі.
Розробники вважають себе завзятими гравцями. Вони настільки захоплені зручністю iOS, що не розглядають у найближчих планах портування аркади на Android. Дизайнер Джон Мілль ділиться, що перед роботою він переглядає величезну кількість фотографій природи, щоб внести всередину «поганий землі» дух реалістичності. Розширення світу Badland стоїть у планах найближчих апдейтів.
Чомусь багато журналістів при оглядах Badland роблять упор на схожість з Limbo. Можливо, щось спільне в цих тінях дійсно є, хлопцям навіть лестить, коли їх дітище ставлять на один щабель з Limbo, але насправді натхнення черпалось у фільмі «Шрек» і... Машинариуме.
Дуже рідко Аппстор починає трясти від ігор рівня Badland. Коли серед шлаку і підробок раптом спалахує зірка Таланту, встояти складно. І ще важливий факт, в топі майже ніколи не затримуються ігри вартістю 129 руб. Це дорогого коштує в прямому і переносному сенсах.
iPhone + iPad: 129 руб. [iTunes link
Геймплей: 5, Складність: 5, Управління: 5, Графіка: 5, Звук: 5, Ціна/Якість: 4, Вердикт: 4+