Menu

Apple планує повернути Final Cut Pro колишню велич


Apple задумала вернуть Final Cut Pro былое величие

Анонсований в 2011 році довгоочікуваний пакет для монтажу і обробки відео Final Cut Pro X швидше розчарував професіоналів, якщо не сказати чогось міцнішого, типу «у них стався жорстокий облом». На тлі спірного поліпшення інтерфейсу і його серйозного спрощення компанія відмовилася від ряду важливих функцій, не потрібних простим користувачам, але критичних для професіоналів. Звичайно, критика не змусила себе чекати, причому настільки жорстка, що компанія пішла на поступки, пообіцявши все виправити. І вона стримала свою обіцянку. За два роки була проведена величезна робота по об'єднанню класичного Final Cut і гламурного новачка. Тепер настав час знову просувати пакет в маси, так як багато хто розчарувалися в оригінальній версії просто закинули її на користь рішень від Avid і Adobe.

В рамках свого плану Apple задумала організувати цілу кампанію в честь просування Final Cut Pro X, включаючи спеціальне промо-захід. Мета - звернути увагу фахівців у сфері обробки і монтажу відео на які сталися за останню пару років зміни у пакеті, а це, не багато ні мало, сім версій з вельми значним списком нововведень.


Apple задумала вернуть Final Cut Pro былое величие

Серед запланованих акцій Apple планує опублікувати на сайті Final Cut Pro X відгуки професіоналів про їх досвід роботи з новітніми версіями ПЗ. Один із запрошених фахівців - Джуліан Лиуретт, канадський режисер монтажу, працює над відеороликами для сайту газети Торонто Globe and Mail. Останнім часом, за його словами, продукт Final Cut Pro X був значно вдосконалений, і він все частіше використовує програму у своїй роботі. Серед інших фахівців, які підтримали кампанію Final Cut Pro X - гонконгський оператор-постановник Тсуі Харк і редактори мексиканської телекомунікаційної компанії TV Azteca. Промо-акція Apple приурочена до початку конвенції американської асоціації мовних організацій National Association of Broadcasters, яка відбудеться 6 квітня в Лас-Вегасі.

Стан ринку для відеомонтажу, на жаль, складно оцінити, адже ні одна з дослідницьких компаній не контролює статистику, з ним пов'язану. На даний момент відомо лише, що конкуренти Apple в даній сфері, Adobe і Avid, заявляли про зростання попиту на їх власні програмні пакети після релізу Final Cut Pro X. Що ж, Apple не тільки спочиває на лаврах, але і вміє визнавати свої помилки, а також виправляти їх. Подивимося, як це спрацює в даному випадку. [LA Times]

|