Щоденні завантаження з App Store скоротилися на 13%
Маркетингова платформа Fiksu опублікувала власне дослідження щодо кількості завантажень додатків з App Store. З причини закінчення багатоденних свят, що супроводжуються знижками і розпродажами, лютий показав зниження інтересу користувачів до мобільних додатків.
Звичайно, це зниження незначне, і до нульової позначки кількість завантажень не опустилося, проте 13% від січневого показника було втрачено. До речі, знизилася не тільки загальне число завантажень, але і середня ціна купленого контенту: $1,56 у січні до $1,29 у лютому.
У порівнянні з літнім періодом минулого року, коли щоденні завантаження додатків були на рівні 4 мільйонів, січневий сплеск до 6,1 млн. і невелике зниження в лютому до 5,2 млн, ніяк не виглядає чимось невдалим.
Враховуючи те, що за весь період існування App Store користувачі було скоєно понад 40 мільярдів завантажень, половина з яких була зроблена в 2012 році, вважати щоденні мільйонні завантаження якоюсь негативною тенденцією нерозумно [tnw].