Menu

Проблема в прошивці iOS 6 змусила жителів Австралії переплатити за мобільні послуги


Проблема в прошивке iOS 6 заставила жителей Австралии переплатить за мобильные услуги

Три австралійських мобільних оператора відразу потрапили в скрутне становище, оскільки зіткнулися з безліччю претензій про некоректну нарахування рахунків за користування їх послугами. Причиною тому послужили не поломки передавальних веж або мовчазне підвищення цін, все набагато цікавіше. Зерном скандалу стала компанія Apple і її програмні проблеми.

З'ясувалося, що з моменту виходу прошивки iOS 6 ряд користувачів замість відображуваного на екрані iPhone WiFi, користувалися платним тарифним інтернетом і не розуміли за що в кінці періоду отримували величезні рахунки. Періодично і Vodafone і Optus і Telstra отримували поодинокі скарги клієнтів і намагалися врегулювати конфлікти. Але вчора всі три оператори, об'єднавши зусилля, виступили єдиним фронтом, оприлюднивши власні висновки про недавні проблеми.

За словами їх представників, подібна проблема повинна була спостерігатися практично у всіх користувачів iPhone, не оновлених з шостої до останньої версії операційної системи.

Прес-секретар Optus попросив всіх клієнтів, які зіткнулися з проблемою завищених і невиправданих рахунків за мобільні послуги, звернутися у найближче представництво, де співробітники проаналізують і порівняють витрачені кошти до і після останнього оновлення.

Vodafone дотримується іншої думки. Представник цієї компанії запевнив, що як тільки вони з'ясували реальну причину таких фінансових невідповідностей, то повідомили своїх абонентів через SMS розсилку. Тому ніяких компенсацій нікому Vodafone виплачувати не буде.

Нині вже досить складно проаналізувати всі власні отримані рахунки з вересня по сьогоднішній день і знайти причини їх збільшення або зменшення. Але за словами все тих же трьох операторів Австралії, остання прошивка iOS 6.1.3, що вийшла минулого тижня, повністю вирішила вышеозвученную проблему з WiFi [news].

|