[App Store + HD] WarCom: Gauntlet. Чергова спроба порятунку світу
Розробник/Видавець: Triniti Interactive Limited
Версія: 1.0.3
iPhone + iPad: Безкоштовно [iTunes link]
Шутери з забігом по нескінченній трасі придбали величезну популярність в App Store. Тема вже давно вичерпала себе, однак, розробники все одно випускають на ринок схожі один на одного додатка. Мабуть, в надії на те, що їх творіння вистрілять. Іноді результат пересилює найсміливіші очікування, але найчастіше гра просто відправляється в пилові засіки яблучного магазину. Коли перед моїм поглядом вперше постав Warcom: Gauntlet я був в легкому замішанні.
Передісторія
У будь-якій поважаючій себе гри повинна бути передісторія. Хоча б хлипенькая. Є вона і у Warcom: Gauntlet. Світ, як зазвичай, в руїнах, машини наступають і ніхто не може врятуватися з цієї м'ясорубки. Елітарний спецзагін Warhawks - одним з бійців якого вам і доведеться керувати - повернувся, щоб навести порядок і розібратися з поневолювачами.
Виходимо на завдання
Поки вертоліт мчить до місця висадки, пропоную побіжно ознайомитися з головним меню, в якому всього-то чотири кнопки. Начебто, все зрозуміло, але що ж таке tBank? Це ні що інше, як можливість докуповувати внутрішньоігрової валюту за реальні гроші. Далі я докладніше розповім на що її можна витратити.
Після натискання на кнопку Play наш боєць хвацько зістрибує з повітряного судна і відправляється назустріч невідомості. Після ознайомлення з простим управлінням (ліва кнопка - стрибок, права - стрільба) нас попереджають про небезпеку, що насувається. Тепер треба бути напоготові.
Зачищати територію доведеться від кіборгів трьох типів. Перші озброєні штурмовими гвинтівками. Вони слабкі і виходять з ладу за кілька пострілів. Другі - хлопці серйозніше, так і калібр їх гармат буде побільше. Однак вони поступаються в швидкості. Третій тип - це кіборги-самогубці, які детонують в безпосередній близькості від вас.
Патрони можуть закінчитися в самий невідповідний момент. Перезарядитися заздалегідь не вийде, оскільки ця дія виконується автоматично після відстрілу цілої обойми. У таких випадках рекомендую перестрибувати супротивників. Або хоча б намагатися.
Зустрічаються в грі і інші перешкоди - міни. На початкових етапах розправлятися з ними не складає праці (побачив - перестрибнув), але вже після проходження 500 метрів, коли швидкість гри зростає, а кількість «пасток» збільшується, робити це стає значно складніше. Спраглі розправи кіборги, яких з часом стає все більше, тільки підливають масла у вогонь.
На старті вашому бійцеві даються три «життя». За зіткнення з мінами і роботами всякий раз знімається одна, правда, іноді зустрічаються аптечки. Крім того, після кожного забігу нараховуються монети, які можна витратити на нечисленні пристосування у вбудованій лавці. Кількість отриманих золотих залежить від пройденої дистанції, числа вбитих суперників і так далі.
Як я вже згадував, ігровий магазин не блищить асортиментом. За монети ви зможете собі дозволити тільки P90 і бронежилет, що додасть ще одну «життя». Всі пристрої, в яких Warcom: Gauntlet вкрай мало, можуть бути куплені тільки за tCrystals, тобто, по суті, за реальні гроші за допомогою In-App Purchase. І, що найголовніше, всі придбані пристосування доступні лише один забіг. Після цього їх потрібно купувати заново.
У мене склалося враження, що в Warcom: Gauntlet потрібно платити абсолютно за все. Навіть за слоти для додаткового озброєння. І якщо один можна придбати за 600 монет, то другий вийде прикупити тільки за 40 tCrystals. Сумно, чи не правда?
Загальне враження
Студія Triniti Interactive Limited зазвичай випускає якісні ігри, однакWarcom: Gauntlet створює враження недопрацьованого продукту. Графіка непогана, але могла б бути реалізована і краще. Геймплей нудноват і, м'яко кажучи, не вражає різноманітністю. Навіть на пізніх етапах не спостерігається хоча б натяку на зміну декорацій або появи нових суперників. Замість цього просто збільшується їх кількість. Звуковий супровід теж не вражає. Ніхто і не очікує, що саундтрек до мобільній грі буде присмачений композиціями Ханса Циммера, проте можна було зробити його більш різноманітним.
На деякі речі можна закрити очі, але примусовий In-App - це те, що ніяк не можна пробачити. Так на більшість озброєння по-чесному накопичити просто не вийде, тому що придбати його можна тільки за tCrystals, тобто, за реальні гроші.
На перших етапах гра створює набагато більш позитивне враження, оскільки здається не рядовий, а виділяється із загальної маси. Однак при поглибленому знайомстві все виявляється куди більш прозаїчним. А задумка була дуже навіть непоганий. Ознайомитися з Warcom:Gauntlet? Так, безумовно, але надовго вас не вистачить. Творіння студії Triniti Interactive доведеться до вподоби тільки оскаженілим любителям жанру.
iPhone + iPad: Безкоштовно [iTunes link] Геймплей: 3, Складність: 3, Управління: 4, Графіка: 3+, Звук: 3, Ціна/Якість: 4, Вердикт: 3