Огляд-дослідження сумок Thule Crossover 56L і Gauntlet 15″ MacBook Pro Attaché. Пригоди в жарких країнах
Будь-яка поїздка, а особливо авіапереліт - це завжди хвилююче. Ще суворіше, якщо спочатку доводиться їхати в інше місто, а потім летіти. Хочете більше гострих відчуттів? Візьміть з собою дітей. Власне, така ситуація у мене і вийшла - перший за кілька років виліт в жаркі країни на відпочинок всією сім'єю з двома дітьми. Речей набралося багато, навіть дуже багато. В результаті В один великий сімейний валізу на колесах все не вмістилося, а тягти в руках ще й додаткову сумку не хотілося. Пам'ятайте ж - поїздка, потім переліт, потім знову поїздка в готель, загалом, і без сумки в руках вистачає напрягу. Другого валізи на колесах не виявилося, зате дуже в тему приїхала пара аксесуарів від Thule. Один з них - Crossover 56L - дуже допоміг в дорозі, а другий - Gauntlet 15" MacBook Pro Attaché - виявився вельми корисним на відпочинку в силу особливостей моєї професії, що передбачає можливість виконувати роботу в будь-яких умовах, навіть на курорті. Був би ноутбук під рукою і доступ в Інтернет. Досвід вийшов цікавим. Про нього я розповім в цій статті.
Thule Crossover 56L - сумка з валізи коріннямТак вийшло, що в цю поїздку мені довелося на себе одного набирати масу речей: пара гаджетів на тест (про них ви можете почитати тут і тут), кілька баночок з усяким спортпитом, сумка для лептопа від Thule (про неї розповім нижче), одяг, штатив, плюс не помістилися у великий чемодан сімейні речі. В моїй старій торбі від Caterpillar, не раз виручала раніше, банально не вистачило місця, так і дуже не хотілося тягнути її в руках. Крім того, вона м'яка, побоювався за гаджети. Рюкзак з технікою, що беру як ручну поклажу в літак, теж не безрозмірний, так що довелося ризикувати і залишати пару об'ємистих коробок з електронікою в сумці, яка відправиться в багаж.
Таким чином, замість перевіреної поклажі в сімейне курортне подорож взяв з собою більш великого новачка, 56-літрову сумку типу наплечника або Duffel Bag - Thule Crossover 56L. У неї вмістилося все, що було необхідно вмістити, ще й місце для сувенірів залишилося. Причому в процесі наповнення цієї поклажі я трохи заспокоївся за відносно крихкі речі. Справа в тому, що у даного аксесуара є жорсткий каркас і для такого формфактора це рідкість. Крім того, є потужні ролики і телескопічна ручка, але про все по-порядку.
Молодший син охороняє сумку
Почну з конструкції сумки і чому ж у неї настільки могутній цінник (близько $300), який я і сам спочатку не розумів, доки не почав розбиратися з цим продуктом. Як і в іншої ручної поклажі Thule в лінійці Кросовер, включаючи слінг і 32-літровий рюкзак, вся фурнітура в сумці алюмінієва. Більш того, згаданий вище каркас, він теж з алюмінію. В результаті, навіть при ударах і падіннях, які часто відбуваються в аеропортової середовищі, критичних пошкоджень розташовані всередині речі не отримають. Одязі-то все одно, але ж не тільки одяг возимо з собою. У моєму випадку це були гаджети та аксесуари. Хтось також бере хитре туристичне спорядження тощо
Крім алюмінієвого каркаса ще є екзоскелет він виконаний з поліпропілену як і задня обшивка. За рахунок усіх цих елементів Crossover 56L фактично отримав надійність валізи, але виглядає як сумка.
Хоча днище все-таки більше схоже на чемоданний:
Всі розташовані в ній речі потрапили цілими і неушкодженими як в Єгипет, куди ми літали всією сім'єю, так і назад, причому назад везли чимало всякої єгипетської всячини, включаючи тендітну скляну вазочку з піском - доїхала без казусів і пошкоджень (правда, кольоровий пісок змішався, але сумка тут вже не при чому).
Взагалі, процес наповнення сумки відрізняється від такого для традиційних вещмешков. У ній є два великих відділу, а при бажанні їх можна перетворити в один. Відкривши верхній клапан, потрапляєш в перший відділ. Його дно являє собою міцну сітку:
Але є ще один замок - по периметру сумки. Відкривши його, буквально розкладаєш Thule Crossover 56L на дві частини і потрапляєш у другий відділ. Зверніть увагу на замочок з боку сітки. Його можна розгорнути і згорнути сітку повністю, тоді буде один величезний відділ. Або туди легко додати додаткові речі, не закриваючи сумку.
Якісь крихкі предмети бажано класти саме в нижній відділ, так як це найбільш жорстка частина аксесуара з каркасом і экзоскелетом. Всередині вона оздоблена нейлоном, на дотик нагадує плащовку. Такий же використовується і в рюкзаках і як показав досвід - він міцний, не мазкий і практичний.
Забивши нижню частину можна закріпити речі з допомогою пари ремінців. Це зручно, так як сумку здебільшого використовуєш у вертикальному положенні, на коліщатках, і ремені не дають збитися в купу речей або впасти якимось крихким предметів. Крім того, їх непогано притискає і сітка, якщо щільно забити відділ. Коли я завантажив цю частину сумки і почав закривати, то навіть побоювався, що сітка або замок не витримають. Довелося докласти чималі зусилля в процесі закриття, а перерозподіляти речі між відділами не хотілося, змішувати все в купу - теж. Але випробування аксесуар стоїчно витримав без ушкоджень, лише дно верхнього відділу, тобто сітка здибилася сантиметрів на п'ять, зате добре притискала речі в нижньому відділі.
Також в сумці є ще один жорсткий отдельчик для дрібних тендітних речей на зразок очок. У нього вмістилися три пари окулярів і електронний градусник. У подорожі жодна річ не постраждала. До речі, схожі відділи є і в рюкзаках Crossover 32L Backpack і EnRoute Strut Daypack, тільки в сумці він значно крупніше і легко вмістить навіть лижні окуляри.
Якщо ж у поточному подорожі жорсткий відділ не потрібен, то його можна витягнути, щоб не займав внутрішній простір сумки.
Є і оригінальна захист від випадкового його розкриття, виконана у вигляді петельки-гумки:
У бігунок можна протягнути маленький замочок для ще більшої надійності. Також кільця для дорожнього замку є в бігунках верхнього клапана і бічній блискавки. Їх там по дві штуки.
Якщо говорити про самих блискавках, то вони хоч і дротяні, але надійні, міцні і бігунки ходять легко, можна відкрити однією рукою, не докладаючи особливих зусиль.
Сподобалося велика кількість ручок в сумці. У такого роду аксесуарах вони зайвими не бувають. Є традиційна для вещмешков пара ручок на широких лямках, скручивающиеся стрічкою на липучці зручний рулончик:
Присутній валіза ручка на верхній грані: жорстка, зручна, тримає форму, руку не ріже і не тисне:
Подібна, але більш плоска ручка присутній і на нижній грані, знаходиться між парою алюмінієвих упорів. Корисне доповнення виявилося не зайвим, коли сумку важку і наповнену треба кудись перекласти, будь то транспортер в аеропорту або ж столик для багажу в готелі. Особливо корисною вона виявилася, коли ховав Crossover 56L в багажне відділення під сидушкою в поїзді. Сумка туди входить один в один і збоку ще залишається місце для рюкзака або іншої поклажі.
Крім того, обсяг сумки можна регулювати з допомогою чотирьох лямок по краях сумки:
Зовнішнє покриття - жорсткий і дуже міцний, а також водостійкий нейлон Nylon Dobby. Він же використовується у всіх інших продуктах в лінійці Crossover і показав себе найкращим чином. Практично не мажеться, а якщо вже і запилиться, то легко очищається, порвати його нереально, на дотик - приємний.
Куточки у сумки армовані, нижня, як я її називаю, валіза частина теж містить пару полозів з міцного пластику на верхніх кутах і ще один - в центрі. Є прозора кишенька для якої-небудь бирки, наприклад з телефоном власника. Раптом багаж загубиться.
Коліщатка, ні, не так - колеса у сумці могутні. Позаздрить будь валізу. Наш сімейний, який в три рази більший цієї сумки, просто і поруч не валявся, його коліщатка рази в два менше. Але важливіше не тільки і не стільки факт розміру, скільки якість виконання і те, як веде цей елемент себе в реальній експлуатації.
В цьому плані ніяких нарікань - дуже м'який і плавний хід, а за рахунок розміру коліщаток не страшні дрібні тріщинки бордюрчики та інші дорожні негаразди. Котити сумку дуже легко, скільки б в неї не навантажив. Той же сімейний валізу з досвіду переміщення на колесах сильно програє. Тверді п'ять з плюсом балів Thule за настільки якісні коліщатка.
Не менш важлива і висувна ручка - щоб не бовталася, легко витягати і ховалася. В даному випадку теж ніяких нарікань. Ручка зручна, міцна конструкція і, що важливо, її легко витягти і легко прибрати. Зверніть увагу на алюмінієву трубку ручки збоку - це кнопка, щоб скласти конструкцію, з іншого боку є така ж.
Ось так виглядає сумка з повністю розкритої ручкою:
Її довжини вистачає з запасом навіть для мого 190-сантиметрового зростання. Думаю, і для 2-метрового дядьки нормально буде. Фіксується телескопічна конструкція на пару невеликих штифтів:
Для подорожей Thule Crossover 56L - це відмінний варіант. На одну людину її обсягу вистачить у подорож на пару тижнів, а то й довше. Жорсткий алюмінієвий каркас, екзоскелет, відмінна фурнітура, великі, міцні коліщата і ручки зі всіх сторін, а також жорсткий відділ для крихких речей. Дуже продуманий продукт вийшов, хоча і не без мінусів, але їх мало, а якщо точніше, то я особисто в ході активної експлуатації виявив лише один - немає ніяких додаткових зовнішніх і внутрішніх кишеньок для будь-яких дорожніх дрібниць. Але якщо я беру таку сумку для далеких подорожей, то з собою є і рюкзак, в якому достатньо місця для серветок, пляшки з водою та іншої мелочовки. За сукупністю характеристик Thule Crossover 56L цілком можна назвати унікальною сумкою на коліщатках.
Характеристики Thule Crossover 56L:
- Зовнішня висота: 64 см
- Зовнішня довжина: 38 см
- Зовнішня глибина: 32,5 см
- Вага: 3,5 кг
- Місткість: 56 л
Сторінки: 1 2