Menu

Аналітики ринку смартфонів: кожному гравцеві потенційно загрожує колапс


Аналитики о рынке смартфонов: каждому игроку потенциально грозит коллапс

Безсумнівно, на ринку смартфонів конкуренція неймовірно висока, виробники не перестають вести запеклу боротьбу за свої частки. Ситуація ускладнюється ще й тим, що вона може змінитися на користь тієї або іншої компанії з блискавичною швидкістю, і ті, хто одного разу домінував на ринку, опиняться на його задвірках. У цьому абсолютно впевнений аналітик Чарлі Вулф з Needham & Company.

Статистика підтверджує його думку. Так, в останньому кварталі 2012 року Apple отримала 20,9% частки ринку смартфонів (у порівнянні з 13,9% у червні). Приводом того виявився реліз iPhone 5, і з тієї ж причини платформа Android втратила частину своєї частки в кінці року. З іншого боку, найбільший куш все ж належить Android, а Apple просто зберігає свої позиції. Однак цього не можна сказати про інших конкурентів - платформи Blackberry, Symbian і Windows Phone.


Аналитики о рынке смартфонов: каждому игроку потенциально грозит коллапс

Чарлі Вулф пішов далі сухої констатації фактів і запропонував своє пояснення такого стану речей. Він упевнений, що саме оператори стільникового зв'язку грають у продажу смартфонів ключову роль, а ніяк не дизайн або апаратна частина конкуруючих пристроїв. Приміром, Google обіцяє стільниковим операторам заохочення та нагороди для співробітників, якщо ті будуть пропонувати покупцям саме Android-пристрої. Адже у багатьох випадках смартфони продаються в магазинах операторів, і саме постачальники послуг зв'язку обирають, який гаджет просувати з тим чи іншим пакетом.

Якщо оператор вирішить покарати або просто проігнорувати той чи інший бренд, виробник швидко втратить свою частку ринку. Так сталося з Nokia і Blackberry.
Чарлі Вулф, аналітик Needham & Company

В такому разі у Apple є перевага: незалежно від операторів компанія продає iPhone у власних роздрібних точках.

Ще один важливий фактор, що впливає на активність споживання пристроїв - їх тип. Наприклад, користувачі змінюють портативні гаджети кожен рік або два. З комп'ютерами складніше - їх оновлюють приблизно раз в чотири роки, а телевізор може прослужити до семи років і навіть довше. [ai]

|