Menu

Розробники страждають без UDID


Разработчики страдают без UDID
Приємно, що у розробників є можливість ставити нульову ціну за додаток, і при цьому мати з нього гроші. Вешаешь всередину програми пару банерів iAd або AdMob - і тобі платять, тільки вже не користувачі, а рекламодавці.

Неприємно, що рекламодавці просто так платити не стануть. Їм подавай рекламну статистику. Збирають вони її самі, але в додаток повинні бути закладені відповідні механізми. Чия турбота? Розробників. А хто в силах обмежити можливості розробників? Apple!

Ще в серпні минулого року Apple повідомила, що збирається заборонити творцям програм зчитувати унікальні ідентифікатори пристроїв (UDID), мовляв, це неприпустимо з точки зору конфіденційності. Не те щоб розробники хотіли довідатися UDID вашого девайса - але сама можливість вважати його має ключове значення для рекламодавців. Саме за унікальними номерами і складається горезвісна статистика - скільки було кліків по банеру, скільки переглядів і скільки завантажень. Рекламодавці вивчають всю цю інформацію, бачить, що реклама ефективна і - платить розробнику більше. А без UDID статистикою, про яку ми говоримо, просто нізвідки буде взятися.

Хороша новина - наміри Apple залишаються намірами, благо в iOS 5.1 додатка все ще можуть зчитувати UDID. Погана - ті розробники, які вже підготувалися до важких часів і припинили використання UDID, дійсно стали отримувати менше грошей.

Відмова від UDID негативно позначається на доходи з реклами, а адже саме на такий доход розраховують багато видавців - інакше вони не зможуть вести свої справи і підтримувати створення контенту. Зараз ми бачимо пряму залежність між виплатами за рекламу і можливістю відстежити цю рекламу. Очевидно, Apple повинна запропонувати альтернативу, оскільки грошові втрати видавців, схоже, виявляться вельми суттєвими.

- Джим Філд, CEO рекламного провайдера MoPub

Фахівці вирахували, що рекламні доходи видавців при відмові від UDID стануть менше майже на 25%. Все просто: немає UDID, немає збору даних, ні статистики, ні лояльності рекламодавців - і немає виплат. Ось тільки ми сумніваємося, що Apple готова запропонувати якусь «альтернативу». [ai.com]

|