Menu

Вся правда про Electronic Arts і фріміум-іграшки


Вся правда про Electronic Arts и фримиум-игрушки

Всі недоліки фріміум-моделі розповсюдження iOS-ігор відчули всі гравці, які колесили по трасах в двох останніх версіях Real Racing. Якщо у другій платній частині можна було методично проходити локацію за локацією, покращуючи свою тачку, то в останній іграшці так просто вже не відбутися. Апгрейдити автомобілі доведеться постійно у зв'язку з тим, що в гонці беруть участь гравці зі всього світу на більш потужних машинах. І робити це потрібно буде або з допомогою численних заїздів по одній і тій же трасі, або за допомогою власних грошей, які в компанії Electronic Arts вміють рахувати.

На злобу дня відеоблогер RushFreak2 створив цікавий ролик про те, як EA купує геймстудии і перетворює їх якісні продукти в бездушні проекти для заробляння грошей, про знищення франшизи Need for Speed і, природно, про монополізацію всієї ігрової індустрії. Під роздачу потрапили автори ігрового сайту IGN.com, які славляться своїми надто позитивними оглядами практично всіх ігор від Electronic Arts. Людині явно дуже наболіло і тому відео вийшло дуже соковитим:


Знати англійську мову необов'язково, все зрозуміло і без слів

|