Menu

[Dev Story] Монстерра. Історія про монстрів і людей


[Dev Story] Монстерра. История о монстрах и людях

У нас в студії є клан iOS і клан Android. Кожна сторона хвалить свій гаджет, нескінченні битви переважують чашу ваг, впадаємо то в одну крайність, то в іншу. Подумалося, що добре було б зробити таку об'єднуючу гру - поєднує переваги обох ОС - щоб настало перемир'я в цьому холиваре.

Ми не новачки в геймдеве, в основному розробляли IP під ключ для великих паблишеров. Тепер же вирішили зробити власну програму і спробувати випустити його без видавця на планшетах і смартфонах. Експеримент під гаслом “Геть вимоги видавців, даєш те, що потрібно людям”! Якщо можна так висловитися, малий бунт в межах світового ринку мобільних додатків.

Геймплей

Для зменшення ризиків було вирішено провести на світло, щось іграбельне для нас самих, ще й з таблицями рекордів, та, крім того, швидке в плані людино-годин розробки.

Основна механіка бере свій початок від старої доброї DOS гри “Filler”, вона об'єднує в міру активний геймплей, олдскульность і можливість багатокористувацького режиму (який ми, в наслідок, організували аж в трьох модифікаціях: WiFi, Bluetooth, Hot Seat).

Вивчивши ринок, виявили відсутність стоять сучасних реалізацій механіки на обох платформах. Кілька подібних ігор безумовно, існували, але вони незручні і не заточені під мультиплеер.


[Dev Story] Монстерра. История о монстрах и людях

Першу тестову версію випробували на знайомих - колег по цеху з найбільших видавництв. Підсумувавши фідбек, з упевненістю вивели недолік в ігровому процесі - гра весела, швидка, але з надто короткими сесіями. Не вистачає глибини. Колективні мозкові штурми дали два додаткових геймплея: керлінг + камінь-ножиці-папір. Ну і, в навантаження, додали систему очок досвіду, на яку зав'язані рівні і звання.

Ідей додаткових фіч було стільки, що довелося безжально різати їх і блокувати сыпящиеся щодня пропозиції. На другу частину вже набрали: бонуси, режими, сторі і т.д. Але їх реалізуємо, тільки якщо буде доцільно займатися продовженням.


[Dev Story] Монстерра. История о монстрах и людях

Монетизація

Системі монетизації теж довелося еволюціонувати. Передбачалася безкоштовна версія з рекламою і обмеженою кількістю кольорів і повна без реклами, з усіма кольорами. Але піддавшись зростаючої популярності моделі Free2Play, випустили тільки free версію з in-app покупки додаткових кольорів. Рекламні банери встановлені з двох систем: iAd і Admob. Програма визначає, якщо iAd не діє в країні користувача, тоді замість неї запускається гуглівський Admob.

Назва

Його було два. Перше на поверхні “Монстер філлер/Monster Filler”і друге - результат мозкових штурмів і нарад, голосувань і перевірок “Монстерра/Monsterra”. На наш погляд, воно відмінно передає суть об'єднує територію і монстрів, воно складається з одного слова. Єдине в appstore, навіть в тегах ні в кого немає. І ще добре звучить для російського вуха, так і для англійської/американської.


[Dev Story] Монстерра. История о монстрах и людях

Терміни

За 2 місяці роботи двох художників, програміста, музиканта, геймдизайнера, продюсера було створено додаток для iPad. Войсоверы і перевірку англійської мови у носіїв замовляли через чудовий сервіс fiverr.com (всі по 5 доларів).

Наступна дія - оптимізувати графіку під менші екрани телефонів і випустити оновлення для iPhone/iPod. А потім вже виконати фінальний крок - об'єднання кланів iOS і Android. Можливо навіть, через сервер онлайн ігри.

App Store результати

Відгуки в AppStore відмінні, в середньому 4,5 зірки. Основна маса по 5 зірок. Отримали рев'ю з Штатів, Росії, Великобританії, Польщі, Китаю, Індонезії, Німеччини.

У перший тиждень чомусь підкорили Болгарії та Словенії (були популярні в країнах колишнього СРСР).


[Dev Story] Монстерра. История о монстрах и людях

Пара відгуків стора:

Російський гравець: Прийшов додому, включив ” вай - фай”, побачив цю гру, скачав... Все, більше нічого не пам'ятаю! Наступний годину свого життя я займав гекси поля, обкидывался з одним уважність, нещадно фігачив генерала противника величезним мечем... Ось цим і можна охарактеризувати гру. Хоча ні... Не надоедающая музика, яскраві кольори і величезна доза милоты головних героїв гри - різнокольорових пуголовків - циклопів. Вищий бал!

Американський гравець: I was looking for a different game to play and found it! Monsterra is charming and has a lot of challenge for depth. I started on settings easier than the default so I could get the hang of the gameplay quicker. In no time I was boosting the challenge and now I am addicted! Highly recommend.

Рахунок, будь ласка

100 тисяч доларів? Не, не чув.

Підіб'ємо підсумок довгоочікуваними цифрами (привіт всім, хто не читаючи вишенапісанного, відразу глянув сюди), на момент написання Dev. Story “Монстерра” знаходиться в AppStore вже 10 днів. Було випущено оновлення до версії 1.1, містить дод. мова - російська і дрібний тюнінг. Appannie показує “Featured in iTunes in 72 places”. iTunes рапортує про 3000+ скачок. З них купили 50 разів все кольору зі знижкою 10 разів по одному кольору. Реклама в обох системах принесла $20 сумарно.

Ніякої розкрутки ми поки не робили, випустили без видавця, як самостійно розкручувати поки міркуємо. Наприклад, під виглядом фан-арту зробили ось таку картинку - шпалери для робочого столу, може її на будь-нитка форумах розмістимо.

Відео ігри.

iPhone + iPad: Free [iTunes link]

Дана історія опублікована в рамках рубрики Developer Story, де розробники діляться секретами своєї внутрішньої кухні.
|