Menu

Філ Шиллер натякнув на проблеми з безпекою в Android


Фил Шиллер намекнул на проблемы с безопасностью в Android

Філа Шиллера складно назвати завзятим користувачем Twitter. Ймовірно, у головного маркетолога Apple і без того вистачає роботи. Але в той же час він не зміг упустити можливість використовувати соціальну мережу для антиреклами Android, причому вельми цікавою. Виявляється, популярність і відкритість операційної системи від Google зробили її чудовою принадою для творців шкідливого програмного забезпечення.

Ще в 2008 році Філ Шиллер став користувачем Twitter. З тих пір в його активі значилася 171 запис. У четвер судилося з'явитися ще однієї. Новий твіт Шиллера супроводжувався текстом «Be safe out there» і посиланням на дослідження, проведене F-Secure щодо потенційних загроз мобільних операційних систем.

Згідно з результатами дослідження, за четвертий квартал 2012 року для мобільних платформ з'явилося 96 нових різновидів шкідливого програмного забезпечення. Тільки 21 з них стосується будь-яких махінацій, пов'язаних з відправкою смс або підпискою на платні сервіси, за допомогою все тих же текстових повідомлень. Всі інші являють з себе трояни, тим чи іншим чином крадуть користувальницькі дані про банківські рахунки і дозволяють зловмисникам викрадати з них гроші.


Фил Шиллер намекнул на проблемы с безопасностью в Android

Згадується в звіті і зворотна сторона зростаючої популярності Android. Так, наприклад, у дослідженні зазначено, що висока популярність смартфонів з Android викликала значне зростання числа шкідливих додатків для цієї платформи. На частку Android припадає 79% всіх загроз, розглянутих F-Secure. iOS на відміну від розробки Google схильна виключно мультиплатформенним загрозам, а кількість шкідливого ПЗ для платформи Apple становить лише 0,7% від всіх загроз, згаданих у дослідженні.

Більш того, для iOS існує всього 2 різновиди шкідливого програмного забезпечення із загальної кількості рівного 301. Для Blackberry і Windows Phone існує і зовсім по одній загрозу. Таким чином, користувачам Android значно більше за інших доводиться побоюватися за збереження своїх даних і будь-якої платіжної інформації. Все-таки знає Філ Шиллер, як створити хороший інформаційний привід, виставляє конкурентів не в кращому світлі. [ai]

|