iPad змушує Microsoft скидати ціну на Windows 8
Планшети стають все популярнішими і зростання їх продажів йде в основному за рахунок зниження покупок традиційних комп'ютерів. Це твердження вже давно знайшло своє підтвердження в статистиці продажів пристроїв. Однією з головних постраждалих спостерігається тенденції виявилася Microsoft, яка значно більше інших компаній спирається на продажі персональних комп'ютерів. Спроба послабити цю залежність була зроблена з виходом Windows 8, але вже зараз можна сказати, що вона провалилася.
Орієнтована на планшети та ноутбуки операційна система, але не адаптована повноцінно для такого роду пристроїв, буксує сама і тягне за собою весь ринок персональних комп'ютерів, тоді як продажі iPad та інших планшетів лише зростають. В Microsoft прекрасно розуміють провал Windows 8 і, не маючи інших шляхів зміни ситуації до виходу наступної операційної системи під кодовим ім'ям Windows Blue, вирішили пограти з ціною. В Редмонді зацікавлені в популяризації своєї останньої операційної системи саме в сегмент планшетів і портативних комп'ютерів, але конкурувати з iOS і Android виявилося дуже складно.
Як повідомляє The Wall Street Journal, Microsoft вже знизила ціну за комплект Windows 8 + Office до $30 для пристроїв з діагоналлю сенсорного екрану не перевищує 10,8 дюйма. До цього ціна аналогічного набору становила $120. Windows для пристроїв з великими екранами також впала в ціні, але з нею вже немає офісного пакету від Microsoft. Зрозуміло, такі ціни пропонуються виробникам пристроїв, а не кінцевим користувачам.
Подібні маніпуляції з цінами пояснюються досить просто - Microsoft потрібно нав'язати боротьбу iOS і Android, а планшети на цих платформах як правило не використовують дисплеї більше десяти дюймів. Microsoft переживає не кращі часи разом з виробниками персональних комп'ютерів, чий бізнес слабо пов'язаний з планшетами та смартфонами. CEO ASUS підлив масла у вогонь, заявивши, що той невисокий попит, яким користуються планшети Surface створюється в основному штучно. Правда, як саме, керівник не пояснив.
Навіть Samsung, виробляє пристрої на безлічі платформ, в ситуації з Windows 8 виявилася безсила, просто припинивши продажу Ativ Tab у Німеччині з-за низького попиту. Тепер питання якнайшвидшого випуску наступної версії для Microsoft Windows коштує особливо гостро, але чи вдасться наздогнати поїзд ринку планшетів? Зі смартфонами такий трюк не пройшов. [ai]