П'ята частина ринку комп'ютерів і планшетів за Apple
Суперечки про те, чи відносити планшети до числа повноцінних комп'ютерів, не вщухають досі. Тим не менш, багато дослідників ринку періодично випускають звіти, в яких продажі персональних комп'ютерів і планшетів об'єднані. І якщо продажі Mac не можуть скласти більш або менш серйозну конкуренцію кількості проданих ПК з Windows, то iPad серйозно змінює стан речей.
Якщо продажі комп'ютерів у світі поступово скорочуються, то компактні і зручні планшети лише набирають популярність. Ця тенденція наочно проглядається в продажах Mac і iPad. Під час святкового періоду 2011 року було продано 5 млн. комп'ютерів Apple і 15 млн. iPad. Рік потому маків було продано на мільйон менше, а продажі яблучних планшетів лише збільшилися до 23 млн.
Якщо об'єднати число проданих за четвертий квартал Mac і iPad, то вийде, що Apple обійшла з продажу комп'ютерів HP і Lenovo. Таким чином, яблучна компанія займає 20% ринку комп'ютерів і планшетів. HP друга, а Lenovo третя. За рік продажі виросли на 75% до 46,2 млн. проданих пристроїв. У Canalys пояснили, що потужним поштовхом зростання продажів планшетів Apple став вихід iPad mini.
Зрозуміло, якщо виключити планшети з рейтингу, то картина сильно зміниться. Але сам по собі iPad продовжує залишатися найпопулярнішим планшетом на ринку. На думку Тіма Кука, в найближчому майбутньому кількість проданих планшетів не тільки досягне рівня ПК, але і перевищить його. Дивлячись на зростаючу популярність такого роду пристроїв, не можна не погодитися з CEO Apple. [Macrumors]