News Corp стане конкурентом Apple в освітній сфері
Наприкінці цього року у iPad з'явиться конкурент в освітній сфері. Корпорація News Corp. запланувала запуск власного планшета Amplify Tablet на базі ОС Android і спеціальних навчальних програм для нього в листопаді поточного року. Вартість очікується на досить демократичному рівні в межах $299-$349. Хоча, доведеться заплатити і за річну передплату на пакет освітніх матеріалів для Amplify, а це ще $99 для одного учня.
У минулому у корпорації були виключно партнерські відносини з Apple. У 2010 році News Corp. виявилася однією з небагатьох інформаційно-розважальних компаній, які підтримали ініціативу Apple з прокатом контенту в Apple TV за 99 центів. У 2011-му у співпраці з Apple вона запустила електронну газету The Daily для iPad, яка в минулому році успішно загнулася. Тепер же News Corp. претендує на ласий шматочок, на якому процвітає Apple - на освітній ринок.
На даний момент застосування планшетів в школах стає все більш поширеною практикою, зручною і вчителям, і учням. Сьогодні iPad продається американськими школами у видатних масштабах, про що свідчить статистика. Цьому сприяють і спеціальні дисконтні пропозиції на оптову купівлю iPad для середніх шкіл в Штатах. Так що не дивно, що News Corp. вирішила спробувати щастя на цьому ринку, більше того, компанія пропонує свій продукт по більш низькій ціні, і мається на увазі, що учні зможуть забирати планшети Amplify додому вечорами під час навчального року.
За характеристиками Amplify подібний ASUS Transformer Pad TF300TL. У ньому встановлений 10-дюймовий дисплей, 4-ядерна SoC NVIDIA Tegra 3 і 5-мегапіксельна камера з автофокусом. У якості ОС використовується Android 4.1 Jelly Bean.
Вчителі зможуть застосовувати Amplify в процесі так званого «змішаного навчання», що об'єднує сучасні технології з традиційними викладацькими методиками. Для покращення взаємодії вчителя і учня Amplify буде використовувати эмотиконы та інтерактивні підказки кшталт вимоги підняти очі на викладача або дошку в потрібний момент.
Генеральному директорові Amplify (він же виконавчий віце-президент News Corp.) Джоелю Кляйну доведеться постаратися, щоб правильно позиціонувати новинку на цільовому ринку і привернути увагу потенційних споживачів. Адже конкуренція серед планшетів в освітній сфері велика.
Із запуском Amplify відбудуться зміни і в самій News Corp. Її вирішено поділити на дві корпорації. Одна буде працювати у сфері розваг та керувати каналами FX і Fox News, а також студіями 20th Century Fox і Fox Broadcasting. Друга ж займеться виключно новинний та освітньої областями. Саме до її складу увійде команда Amplify, що працює як над планшетом, так і над освітнім контентом. Крім того, сюди ж потрапить газета The Wall Street Journal і видавництво HarperCollins. Обидві компанії очолить незмінний Руперт Мердок. [ai]