Menu

Кен Сігал віддає перевагу рекламі Samsung


						Кен Сигал отдает предпочтение рекламе Samsung

Легендарний людина в світі Mac - Кен Сігал, який є автором знаменитого слогану «Think Different» і приставки «i» у назві багатьох пристроїв компанії, останнім часом все частіше розчаровується в стратегії Apple, особливо рекламної. На думку гуру, рекламні ролики Samsung перевершують конкурентів.

У своєму блозі Кен Сігал поділився думкою про рекламних роликах Apple і Samsung, продемонстрованих під час нещодавньої церемонії вручення премії американської кіноакадемії. Сігал вважає підхід Apple до реклами застарілим. Американська компанія продовжує активно демонструвати ролики, що акцентують увагу глядачів на пристроях. У той же час підхід Samsung більш близький аудиторії, оскільки корейці роблять ставку на людей, які рекламують їх продукцію.

Samsung зробила кілька дуже успішних кроків останнім часом і на це є дві причини. По-перше, вони витрачають гроші на рекламу. Вони витрачають більше, ніж Apple, HP або Dell і навіть більше ніж Coca-Cola. По-друге, послання Samsung виявилося дуже потужним. Компанія продовжує йти відмінним від Apple шляхом. Їх реклама добре зроблена, добре написана і, мабуть, зачіпає за живе. Поки Apple продовжує робити рекламу з пристроями на першому плані, в Samsung роблять те ж саме з людьми.

Кен Сігал

Крім того Кен Сігал звернув увагу на деякі відмінності в рекламній політиці Apple і Samsung. Американська компанія вважала за краще не демонструвати свою рекламу під час «Супер Боула», в той час як конкурент не поскупився на двохвилинний ролик. Повертаючись до «Оскару», корейці вигадали абсолютно нову історію, показану в рекламі, а Apple обмежилася ще однією варіацією на тему власних пристроїв. Однак Сігал закінчив свою замітку на оптимістичній для Apple ноті. Він вважає, що фахівці, які працюють у яблучної компанії, не дозволять даної тенденції зберегтися і напевно спробують поставити Samsung на місце. [Macrumors]

|