12-годинний відмова онлайнових сервісів Apple коштував компанії $24 млн
Вчора Apple знатно налякала півсвіту користувачів своєї продукції раптовою відмовою цілого ряду онлайнових сервісів компанії, включаючи Mac App Store, App Store, iTunes Store і iTunes Connect. До речі, проблема торкнулася навіть фірмових роздрібних магазинів, які не могли нормально торгувати. Природно, все це цифрове неподобство призвело до фінансових втрат, які оцінюються десятками мільйонів доларів.
Нагадаю, що вчора приблизно з полудня багато користувачів по всьому світу, включаючи Росію, Україну і Білорусь, мали труднощі в підключенні до згаданих вище сервісів. Розробники не могли внести зміни в свої програми через неможливість увійти в обліковий запис iTunes Connect, у користувачів не виходило оновити програми для OS X і iOS, а то й банально підключитися до iTunes Store за допомогою Apple ID. Особливо не пощастило тим, хто саме в цей час вирішив оновити прошивку iOS-пристрої або ж зробити йому повне відновлення. Сервера авторизації Apple не працювали теж, і завершити прошивку було неможливо.
Складності з функціонуванням онлайнових сервісів спостерігалися протягом дванадцяти годин, після чого компанія повністю відновила їх працездатність. Тобто, цілий день люди не тільки не могли оновити додатки, а також купити їх або ж будь-який контент з iTunes Store і iBooks. Враховуючи добову статистику продажів контенту через згадані сервіси, Apple за 12 годин втратила приблизно $24 млн. Непогано так - день простою і мільйони збитків. Хоча, сьогодні явно буде спостерігатися стрибок в продажах. Якась частина тих, хто не зміг зробити покупку вчора, зробить це сьогодні.
Крім простих споживачів перебої в роботі онлайнових сервісів Apple торкнулися і фірмових роздрібних магазинів у Європі. Частина з них вранці протягом двох годин не могла здійснювати ніяких платіжних операцій з банківськими картами. Доводилося використовувати папір і стару добру механіку:
Ще більше ситуація ускладнювалася тим, що співробітники магазинів не могли підключитися до корпоративної пошти - вона теж не працювала. Торкнулися проблеми та Genius Bar, фахівці в яких не мали можливості робити запити на ремонт, пробивати серійні номери і т. п. загалом, робота у багатьох європейських магазинах пару годин просто стояла.
Ось такий він сучасний світ цифрових технологій, коли одна мережева помилка може коштувати мільйонів грошей і величезної кількості спалених нервових клітин. До речі, Apple звинувачує у всіх проблемах певну «внутрішню помилку DNS», але від коментарів утримується. [The Inquirer][9To5Mac]
Ще цікаве:
- Apple попередила про перебої в роботі iTunes Connect
Як ми знаємо, цієї ночі користувачі відчували певні проблеми з... - App Store піде на канікули і буде недоступний для розробників з 22 по 29 грудня
До невблаганно наступаючих свят залишилася всього пара-трійка тижнів. На заслужений... - У Apple виникли глобальні проблеми з iTunes Store і iTunes Connect
Хто зараз намагається оновити софт в Mac App Store, але...