Menu

Apple трансформує Genius Bar


Apple трансформирует Genius Bar

Apple Store відомі не тільки завдяки своєму унікальному інтер'єру і достатком техніки, але і зручним сервісом безкоштовної консультації покупців Genius Bar. Правда, його чекає серйозна зміна.

З 9 березня зміниться принцип роботи консультантів Genius Bar. Більше хлопці-генії не будуть простоювати без діла. Вони стануть такими ж співробітникам торгового залу, як і продавці-консультанти, правда, з дещо розширеними функціями. Сервіс Concierge, який прийде на зміну класичним Genius Bar, буде створювати віртуальну черга з покупців. Здійснюватися це буде за допомогою спеціальної програми в iPad, яким буде розташовувати кожен співробітник сервісу Concierge.

Покупець, якому необхідна допомога, зможе зачекініться в черзі, залишивши заявку на спецдодатку iPad, розташованому на стійці. У відповідь він отримає кілька повідомлень iMessage на залишений при реєстрації номер.

Перше сповістить про постановку в чергу і вкаже приблизний час очікування. Друге повідомлення попередить користувача про необхідність повернутися в Apple Store, а третє підкаже, який з консультантів готовий з ним поспілкуватися і де на території магазину він знаходиться.

Правда, лякатися заздалегідь не варто. Цей процес не повинен відсунути час обслуговування, а навпаки, прискорити його. Якщо в залі буде вільний співробітник, він відразу відреагує на постановку відвідувача в чергу і проконсультує його.

Як повідомляють представники Apple, курирує цей проект особисто Анджела Арендтс і ідея створення нового сервісу обслуговування клієнтів належить саме їй. [9to5]


  Ще цікаве:
  • Apple модернізує Genius Bar
    Genius Bar - одна з унікальних ідей Apple в її...
  • Genius в App Store HD
    Тепер, відкриваючи App Store на iPad, можна знайти там закладку...
  • Співробітники Genius Bar змінюють 3GS на iPhone 4
    З усіх смартфонів Apple, iPhone 3GS потенційно став самим довгограючим»....
|