Apple трансформує Genius Bar
Apple Store відомі не тільки завдяки своєму унікальному інтер'єру і достатком техніки, але і зручним сервісом безкоштовної консультації покупців Genius Bar. Правда, його чекає серйозна зміна.
З 9 березня зміниться принцип роботи консультантів Genius Bar. Більше хлопці-генії не будуть простоювати без діла. Вони стануть такими ж співробітникам торгового залу, як і продавці-консультанти, правда, з дещо розширеними функціями. Сервіс Concierge, який прийде на зміну класичним Genius Bar, буде створювати віртуальну черга з покупців. Здійснюватися це буде за допомогою спеціальної програми в iPad, яким буде розташовувати кожен співробітник сервісу Concierge.
Покупець, якому необхідна допомога, зможе зачекініться в черзі, залишивши заявку на спецдодатку iPad, розташованому на стійці. У відповідь він отримає кілька повідомлень iMessage на залишений при реєстрації номер.
Перше сповістить про постановку в чергу і вкаже приблизний час очікування. Друге повідомлення попередить користувача про необхідність повернутися в Apple Store, а третє підкаже, який з консультантів готовий з ним поспілкуватися і де на території магазину він знаходиться.
Правда, лякатися заздалегідь не варто. Цей процес не повинен відсунути час обслуговування, а навпаки, прискорити його. Якщо в залі буде вільний співробітник, він відразу відреагує на постановку відвідувача в чергу і проконсультує його.
Як повідомляють представники Apple, курирує цей проект особисто Анджела Арендтс і ідея створення нового сервісу обслуговування клієнтів належить саме їй. [9to5]
Ще цікаве:
- Apple модернізує Genius Bar
Genius Bar - одна з унікальних ідей Apple в її... - Genius в App Store HD
Тепер, відкриваючи App Store на iPad, можна знайти там закладку... - Співробітники Genius Bar змінюють 3GS на iPhone 4
З усіх смартфонів Apple, iPhone 3GS потенційно став самим довгограючим»....