Apple розширила гарантійну підтримку пристроїв Beats з допомогою веб-чат
Придбання Beats не тільки дало Apple корисних співробітників, але також зробило її відповідальною за продукцію компанії. Ще в жовтні минулого року з'явилися чутки про сервісної підтримки акустичної продукції Beats з боку її нового власника. Але в 2014-му на чутках все і закінчилося. А ось поточний рік ознаменувався важливими змінами в даному питанні.
Так, у січні чутки дійсно стали реальністю, і Apple таки взяла на себе зобов'язання по гарантійному обслуговуванню і підтримці згаданих пристроїв. Якщо ви володієте навушниками або колонками Beats, помітили якісь проблеми, а термін гарантійного обслуговування ще не закінчився - сміливо звертайтеся в компанію з Купертіно. Але лише цим вона не обмежилася.
Apple також славиться онлайнової підтримкою своїх продуктів. Аналогічний спектр послуг вона вирішила реалізувати і для музичних рішень Beats. Починаючи з сьогоднішнього дня, на сайті підтримки Apple можна звертатися до співробітників компанії через веб-чат щодо будь-яких питань, пов'язаних з акустикою від дітища Dr. Dre і Джиммі Айовина. [9To5Mac]
Ще цікаве:
- Apple підтвердила купівлю Beats за 3 мільярди доларів
Аналітики твердили. Експерти ворожили. Власники дивувалися. Майже ніхто не вірив... - Apple просуває додаток Beats Music в App Store
Інтеграція Beats всередині Apple триває. Продукція виробника вже продається через... - В Apple Online Store з'явився розділ з продукцій Beats
Тепер, коли Apple офіційно закрила угоду з придбання Beats, саме...