iPhones.ru в гостях у Stigol - творців гри Find the Line
З кількох днів, проведених у Львові, один мені довелося повністю присвятити цікавою студії молодих розробників. І не тому, що вони стали переможцями Yodo Games Award'2015, а тому, що їх гра, публиковавшаяся у нас на сайті, мене дуже зацікавила. Незадовго до поїздки я зв'язалася з хлопцями з Stigol і напросилася в гості, подивитися, як створюються такі ігри і хто, власне, їх робить.
Невеликий особнячок на околиці міста - це колиска, де, до непристойності молоді хлопці, творять те, що ми потім встановлюємо на свої планшети, телефони і з чим ми засинаємо і прокидаємося.
Насамперед, мене, звичайно, цікавила відома всім Find the Lines, механіку гри якої компанії Stigol вдалося запатентувати. До речі, на конкурсі Yodo Games Awards, після того, як ведучий гейм-дизайнер Юрій Купріянов виступив, у залі якось розгублено запитали «А що, так хіба можна? Просто взяти і запатентувати ігрову механіку?». Виявилося, що так, якщо розробники доведуть її унікальність і детально пропишуть повний процес створення, патент їм забезпечений.
Що стосується процесу її створення, то чарівний креативний дизайнер, і за сумісництвом веселун, Павло Сенишин, в деталях розповів, як в його світлу голову прийшла ідея Find the Line. За його словами, в один з моментів, коли він перебував у творчому пошуку і експериментував з векторами, на великому моніторі почали рухатися створені ним лінії. Тоді не було єдиної композиції або розуміння, що з ними треба робити надалі. Просто плавно рухомі лінії красиво переміщалися в хаотичному порядку по монітору. Звичайно, він показав це свої хлопцям. Дружний мозковий штурм дозволив Find the Line знайти свій кінцевий вигляд.
Павло Сенишин - креативний дизайнер студії Stigol Впізнаваний персонаж в новому рівні гриПравда, якщо починати розповідати про студії, що складається, між іншим, всього з тринадцяти чоловік, то варто сказати, що Find the Line не перша їхня гра. Була у них CandyKaze, з серії «три в ряд», але вона, на жаль, не вийшла з-за проблем з видавцем.
Зараз в роботі у Stigol відразу кілька проектів, над якими працюють у щоденному режимі всі учасники команди. Наприклад, одна з їхніх ігор Bikini Locks, зроблена за замовленням Playboy, реалізована у них у двох варіантах і обидва - приголомшливі. Гравцеві необхідно розстібати верх від купальника красунь на пляжі, розгадуючи при цьому головоломки. Ще одна - аналог відомої 2048. За словами Влада Мунтяна, працює над нею, прототип вони запилили задовго до виходу в 2048 магазини. Але, затягнули з часом складання і коли вже зважилися на публікацію, було пізно - аналоги заполонили App Store і Google Play. Зараз «2048 IDLE: More than Clicker» є тільки в Google Play як прокаченная версія 2048 з цікавими доповненнями і пляшками. У гри є свій стабільний коло користувачів, які в неї щодня рубаються.
Повертаючись до мого фавориту Find the line, то і про неї мені вдалося розвідати багато цікавого. Так сказати, мені пощастило зазирнути за лаштунки проекту. Наприклад, стало відомо, що в одній з версій передбачалося збирати впізнаваних персонажів ігор і відомі силуети світових архітектурних пам'яток. Apple загорнула це, повідомивши про неможливість їх використання. Щоправда, хлопці не впадають у відчай, і ведуть переговори з Disney і DreamWorks, намагаючись впровадити у вже існуючу гру рівні з їх героями.
Проект Find the Line для DreamWorks Юрій Купріянов і Олексій Новіков пропонують охочим протестувати гру на GameDevConfЗа словами Олексія Новікова, Stigol готує до виходу преміум-версію гри, яка буде продаватися в App Store як звичайна платна програма з відкритими рівнями. Гравцеві не треба буде збирати зірки і ключі для можливості перейти на новий етап. Але мені здається, від цього пропаде інтрига і зникне необхідність стопятьдесят раз проходити одну і ту ж головоломку, бурмочучи «куди ж вони сховали цей ключ».
Ескізи до нової гри Happy HippoКреативний дизайнер Stigol Павло Сенишин за освітою лікар-проктолог, а проект-менеджер Олексій Новіков - токар. Хлопці шукали себе і, об'єднавшись з такими ж блискучими ідеями, давніми друзями, реалізувалися в створенні ігор. Це шикарний приклад для всіх, хто хоче і не знає з чого почати.
Почніть з ідеї і пошуку таких самих фанатиків як ви самі.
Ще цікаве:
- Line Rider coming soon
Підкорювач санок скоро з'явитися і на iPhone. Хлопці з inXile... - iPhones.ru їде на GameDev Conference
З 2012 року у Львові проходить щорічна GameDev Conference -... - Конференція White Nights: Mobile Games Conference. iPhones.ru віщає
Rovio, Disney, Google, Microsoft, Big Fish Games, Opera Software, Nevosoft,...