Apple знову зважилася увірватися в телевізійний бізнес
Apple роками крутилася навколо так близько ТВ-бізнесу, не виходячи на цей ринок повноцінно. Тепер, схоже, прийшла пора все-таки освоїти цю сферу.
Зокрема, в планах у компанії запуск якісного телевізійного сервісу, відмінного від того, до чого ми звикли, включаючи досвід роботи з Apple TV і видеоразделом iTunes. Судячи з курсує чутками, нова послуга буде схожа з продуктами на кшталт Sling TV від супутникового оператора Dish або Sony PlayStation TV.
Представники телевізійної індустрії повідомляють, що Apple знаходиться на стадії переговорів з телестудіями. При вдалому співпраці з ними компанія з Купертіно зможе в перспективі представити своїм користувачам якийсь унікальний платний теле-сервіс. Причому, в даному випадку мова йде саме про програмний продукт, а не про новій приставці або телевізорі. В принципі, працювати він повинен таким же чином, як і інші подібні платні телевізійні сервіси, але продавати і Apple буде поставляти його споживачам безпосередньо через Інтернет, а не по кабелю. Тобто, виробник Apple TV не планує заново винаходити телебачення, він просто запропонує власну версію, з фірмовим інтерфейсом і відповідним, характерним для Apple комфортним досвідом роботи.
Є дані про те, що представники Apple в рамках своїх переговорів з провайдерами контенту і телестудіями продемонстрували їм свої власні напрацювання та прототипи бажаного продукту. Однак ні певних характеристик або передбачуваних функцій, ні термінів запуску нового сервісу ніхто поки не оголошує. Деякі з ТВ-контори взагалі ще тільки готуються до спілкування з Apple, а офіційні представники компанії відмовляються коментувати це питання.
У минулі роки Apple неодноразово намагалася проникнути в телевізійний бізнес. У 2009-му компанія запропонувала своїм користувачам сервіс потокового відео у формі розширення для iTunes Store і за $30 в місяць. З тих пір у неї було ще кілька спроб запуску телевізійних сервісів, в тому числі і плани щодо співпраці з великими кабельними компаніями на кшталт Time Warner Cable. Тоді передбачалося, що Apple запропонує споживачам Time Warner Cable і телеприставку, і програмний продукт на основі напрацювань цієї фірми.
На цей раз Apple змінила стратегію. Її керівництво вирішило відмовитися від співпраці з кабельними операторами, але сфокусуватися на розробці програмного продукту і об'єднати сили з постачальниками телевізійного контенту. Як раз в цьому-то фірма з Купертіно бере приклад з Dish і Sony. Згадані провайдери після довгих років роботи в сфері телевізійних послуг прийшли до співпраці саме з творцями контенту, а не з посередниками. Разом вони розробляють свої програмні рішення для постачання користувачам телевізійних передач у звичному форматі трансляції, як на звичайних телеканалах у форматі «відео за запитом», як провайдери кабельного телебачення. Тобто, першопрохідці поставили в даній сфері нову модель ведення бізнесу, а Apple тепер може створити на її основі дійсно класний і масовий продукт під власним брендом.
На всі питання по даній темі і Тім Кук, і старший віце-президент з програмного та інтернет-забезпечення Едді Кью говорять про те, що компанія намагається розгадати секрет телебачення» і виправити ситуацію з поточним станом телевізійних продуктів, які, відверто кажучи, нікуди не годяться. [Re/code]
Ще цікаве:
- [CES 2014] Sony анонсувала PlayStation Now - консольні ігри з хмари для смартфонів і планшетів
Якщо хтось вирішив, що Sony задовольниться вдалим стартом продажів PlayStation... - Домен Apple.ru відібрали
Про домени Apple IMC Russia я вже писав у березні. Днями... - Sony позбавиться від потокового сервісу Music Unlimited на користь співпраці з Spotify
Схоже, що на одного конкурента у сфері потокової музики у...