Menu

Samsung втратила значну частку ринку за iPhone 6

Схоже, що південнокорейському конкурента Apple на мобільному ринку доведеться напружитися і задуматися про майбутнє. Адже зараз Apple загрожує обійти Samsung за обсягом продажів смартфонів і стати новим світовим лідером у цій індустрії.

Пальма першості по продажам смартфонів належала Samsung з 2011 року. До цих пір компанія зберігала позиції лідера за рахунок широкомасштабних поставок і великого асортименту своїх мобільних продуктів, так і прибутку отримувала досить значні. Але, взявши до уваги останні дані, дослідники з аналітичної компанії Canalys зробили висновок, що корейці потроху почали здавати позиції. Попит на флагманські пристрої Samsung зараз невисокий, до того ж на ринках популярність набирають місцеві бренди. У третьому кварталі минулого року Samsung поставила на ринок 78 млн смартфонів, а це приблизно 25% всього світового ринку. Примітно, що в цей же період у попередньому році корейцям належала частка ринку в 34%.

Що ж стало причиною такого спаду? Багато експертів говорять про iPhone 6 і 6 Plus, які вийшли в продаж у вересні. За прогнозами аналітиків, опублікованими Fortune, Apple за перший квартал нового фінансового року (з жовтня по грудень 2014-го) продала 66,5 млн iPhone, а це на 30% більше, ніж за той же період роком раніше. Деякі навіть вважають, що за осінній квартал Apple реалізувала 70 млн своїх смартфонів.

Розрив між конкурентами зараз менше, ніж коли-небудь з тих часів, як Samsung стала лідером на цьому ринку.
Кріс Джонс, головний аналітик Canalys

Вже сьогодні стануть відомими деталі успіхів Apple в першому кварталі нового фінансового року, і ми побачимо, чи мають рацію були аналітики, пророкуючи продажів iPhone казковий зростання. Адже багато хто впевнені, що цей період стане найприбутковішим кварталом за всю історію існування виробника з Купертіно. Передбачається, що Apple заявить про прибуток приблизно в $67,5 млрд, що на 17% більше, ніж компанія заробила в той же період в минулому році. Чистий прибуток при цьому нібито повинна скласти близько $15,3 млрд, а чистий дохід на акцію - $2,58. Так вважають в Thomson Reuters. У свою чергу Samsung опублікує результати своїх успіхів у четвер.

На даний момент Apple, і Samsung відмовляються коментувати ситуацію з цього питання.

Зараз Apple на руку попит на смартфони з великим дисплеєм, звідси й успіхи в продажах нових iPhone. Адже до цього саме за рахунок таких гаджетів на світовому ринку лідирувала Samsung, поставляючи свої Android-смартфони.

Аналітики з Kantar Worldpanel ComTech повідомляють, що Apple збільшила в обговорюваному кварталі свою частку ринку смартфонів в США, Німеччині, Великобританії, Австралії та Іспанії саме за рахунок частки ринку Android-пристроїв. У Китаї частка ринку Apple також зросла, хоча там Android все ще залишається найпопулярнішою мобільною платформою.

Варто враховувати, що перший квартал нового фінансового року завжди найприбутковіший для Apple. По-перше, причиною того сезон різдвяних свят, а по-друге, саме на початку цього періоду компанія зазвичай випускає в продаж свій черговий смартфон. У наступних кварталах продажу зазвичай скорочуються. У минулому році за цей період вони знизилися на 14% в річному обчисленні.

Ситуація для Samsung ускладнюється ще й тим, що на ринку з'явилося багато конкурентів, що випускають Android-смартфони пристойної якості, але дешевше. У цьому впевнений містер Джонс з Canalys. Наприклад, у Китаї увагу споживачів звернено до місцевого виробника Xiaomi, а в Індії за своє місце під сонцем активно бореться Micromax Informatics Ltd. Apple же на нових ринках приваблює покупців контрактами з стільниковими операторами - китайською China Mobile і японським NTT DoCoMo Inc.

Успіх Apple в даних випадках забезпечується популярністю iPhone у більш забезпеченої категорії споживачів. У цьому контексті якраз і варто зазначити, що зростає не тільки попит на iPhone, але і на преміум-моделі зокрема, наприклад, той же iPhone 6 Plus . Адже ці смартфони коштують в середньому на $100 більше, ніж попереднє покоління iPhone в преміум-сегменті. До того ж, Apple спонукає споживачів купувати більш дорогі моделі з великим об'ємом пам'яті. Так, в минулому компанія з Купертіно постачала iPhone з об'ємом пам'яті в 16 ГБ, 32 ГБ і 64 ГБ. І кожна версія коштувала на $100 дорожче попередньої. Зараз же виробник пропонує iPhone 6 і 6 Plus на 16 ГБ, 64 ГБ і 128 ГБ за аналогічною ціною. Тобто, замість 32 і 64 ГБ споживач отримує на вибір 64 і 128 ГБ. Відповідно, більше споживачів захочуть оновити свої смартфони, щоб дістати більше дискового простору.

На думку аналітика Кеті Хуберті з банку Morgan Stanley, iPhone 6 і 6 Plus повинні підвищити середню ціну продаваного смартфона Apple на 5% саме із-за збільшеного об'єму флеш-пам'яті. [WSJ]


  Ще цікаве:
  • China Mobile відкриває попередні замовлення на нові моделі iPhone вже на цьому тижні
    Найбільший мобільний оператор світу з четверга почне приймати попередні замовлення на...
  • Samsung піклується про тих, хто скаржиться на iPhone 4
    Спроби англійського відділення Samsung нанести удар Apple тепер включають роздачу...
  • Apple обігнала Samsung за рейтингом популярності в Китаї
    З 2012 року перше місце рейтингу найвпливовіших мобільних брендів...
|