Apple витратила на лобіювання своїх інтересів рекордну суму
Публікація звіту федерального США пролила світло на питання фінансування лобістів у 2014 році. З'ясувалося, що компанія Apple витратила на захист своїх інтересів у четвертому кварталі понад 1,2 мільйона доларів.
Сумарно річна стаття витрат компанії на лобістів склала 4 мільйони доларів, таким чином, за 12 місяців Apple збільшила свої витрати на 18%, до 3,4 мільйонів 2013 року, що вже тоді було рекордом.
Перший раз техногигант витратив на лобістів більше 1 мільйона доларів у далекому 2006 році і з тих пір нижче цієї суми витрати компанії не опускалися. Статус найдорожчої компанії світу зобов'язує підтримувати імідж на світовій арені, в тому числі і впроваджуючи необхідні законопроекти і поправки через Конгрес.
Друге місце за кількістю витрачених доларів на лобістів займає Exxon Mobil. Вони виклали за період з 2006 року по 2015 рік на лобіювання своїх інтересів понад 12,5 мільйонів доларів.
І якщо з інтересами найбільшої в світі нафтової компанії все більш-менш ясно, то інтереси Apple розташовані у дещо іншій площині. В першу чергу пробиваемые компанією закони і дозволу пов'язані з публікацією даних про стан здоров'я користувачів, про безпечне водіння, правами на електронні книги або пов'язані з конфіденційністю даних.
Однак керівництво компанії не повністю покладається на лобістів і сама часто навідується у Вашингтон для зустрічі з першими особами країни. Наприклад, зовсім недавно Тім Кук провів одну таку зустріч із сенатором від штату Юта. [ai]
Ще цікаве:
- Apple стала найдорожчою компанією в світі... знову
У 2011 році Apple вийшла на пік світової фінансової піраміди,... - Apple піднялася в рейтингу Fortune
З року в рік авторитетне видання Fortune оновлює свій рейтинг... - Apple опустилася на друге місце за капіталізацією
І все-таки це сталося. Ще кілька місяців тому акції Apple...