[App Store + HD] Dungeon Hunter 3
Розробник/Видавець: Gameloft S. A.
Версія: 1.0.0
Ціна: Free (In-App) [iTunes link]
Dungeon Hunter 2 була чудовою іграшкою. Багато хто вважав її вершиною «мобільного» розвитку симбіозу жанрів екшену і RPG. Там був сюжет, захоплююча прокачування, маса секретів і інтерес в проходженні. Gameloft зняла всі «вершки» і замислилася: як можна зробити серію DH ще краще? Відповідь на це питання стало абсолютно несподіваним для всіх фанатів першої і другої частини. Як ми і попереджали раніше, Dungeon Hunter 3 стала зовсім іншою грою - абсолютно бездушною, максимально прямолінійною і неймовірно жадібної.
Якщо перші дві частини серії були симбіозом жанрів RPG, слешерів і-екшенів, то третя перетворилася в античного клону Minigore. Замість великого і опрацьованого світу зі своєю історією, гравець опиняється в центрі закритою арени з гранично зрозумілою завданням: зарубати все живе і рухається. Вороги набігають на нас з усіх боків, ніби в черговий Tower Defence; кожна наступна хвиля все сильніше, а в самому кінці проти нас виходить самий живучий супостат. Таких бойових арен в грі - більше десятка, і кожна з них має свій строго фіксований набір ворогів.
Російська локалізація не ідеальна, але сам факт її наявності вже радує. Управління здійснюється за допомогою екранного джойстика і двох блоків кнопок, що позначають вид атаки. У нашому розпорядженні два сети зброї - дворучне і одноручне в подвійному екземплярі. На додаток до цього ми здатні активувати одну магічну властивість. Різниця між видами зброї - у швидкості атаки і шкоду, але в цілому добитися перемоги можна і тим, і іншим. Магічна енергія, рівно як і здоров'я, поступово відновлюються, а в екстрених випадках активуються заздалегідь закуплені «цілющі зілля». Типова картина для середненького слешера. Мережевого режиму, до речі, все ще немає.
По завершенню всіх раундів нам нараховується досвід і гроші, а також пропонується відкрити скриню з «скарбами». На це витрачається один «ключик». На початку гри видається відразу десять таких, а нові можна купити за реальні гроші, або витратити до нуля і почекати n-ну кількість часу для автоматичного поповнення запасів. Після розподілу «експи», гравець потрапляє на екран інвентарю. Величезна кількість різноманітних обладунків, зброї, магії і фей-помічників (лікують або атакують ворогів) купуються на золоті монети і коштовності, одержувані в обмеженій кількості за виконання завдань або через систему In-App. Кожна одиниця екіпіровки може бути тричі покращено, що займає певну кількість реального часу - від п'яти хвилин до п'яти годин.
Графічно гра мало змінилася з часів другої частини - і це комплімент. Враховуючи, що ми маємо справу з Gameloft, скаржитися на зовнішній вигляд гри не доводиться. Про геймплеї так не скажеш. Фанати серії навряд чи будуть сильно вражені тими змінами, які були внесені в гру при трансформації Premium-тайтла в Freemium.
Отримане умовно-безкоштовна розвага, втім, цілком захоплююче, і якби розробники назвали «корабель» по-іншому, його рейтинги в App Store були б помітно вище нинішніх. Dungeon Hunter 3 потрібно сприймати не як продовження або продовження, а як суто окремий продукт, перетинається з «прабатьками» лише частково. Спробувати все-таки варто: принаймні, відмовитися від іграшки можна без фінансових втрат.
Free (In-App) [iTunes link]
Геймплей: 4+, Управління: 4+, Графіка: 5, Звук: 4+, Ціна/Якість: 5, Вердикт: 4 Ще цікаве:
- [App Store] Dungeon Hunter. Шедевр від Gameloft
Лицар, любов і сили Темряви... - Dungeon Hunter 4 скоро в App Store
На щорічній ігровий конференції Game Developers Conference (GDC) 2013, пройшла... - [App Store Pre-Release] Dungeon Hunter 3: прощай RPG
Gameloft вміє і любить робити клони популярних хітів для мобільних...