Menu

Samsung посунув Apple у рейтингу задоволеності клієнтів


Samsung подвинул Apple в рейтинге удовлетворённости клиентов

У той час як продажі мобільних девайсів Samsung не радують виробника, його індекс споживчої задоволеності зростає день від дня. Нове дослідження показало, що гаджети південнокорейського гіганта виправдовує очікування покупців набагато частіше, ніж девайси Apple, Nokia, BlackBerry, LG або HTC.

Samsung отримав неймовірно багато критики після виходу пластикового флагмана Galaxy S5. Його найближчі конкуренти-смартфони від Apple, HTC, Sony і виглядали більш преміально, і використовували зовсім інші матеріали для зовнішньої привабливості. Однак пластикове оздоблення не завадило йому отримати величезне схвалення від споживачів.


Samsung подвинул Apple в рейтинге удовлетворённости клиентов
Оцінка задоволеності споживачів. Ринок мобільних телефонів

За стобальною шкалою Samsung отримав за 2014 рік 81 бал, в той час як Apple домоглася лише 79, втративши за рік 2,5 очки. Для статистики задоволеності це дуже велика різниця дуже суттєва втрата. Для порівняння, рівень задоволеності користувачів телефонів Nokia 77 балів.

Робити багатообіцяючі висновки з річного аналізу схвалення споживачів компанія Samsung не поспішає, так і сегменти порівняння занадто великі. Крім дорогих флагманських девайсів південнокорейці випускають на ринок масу низькосортних недорогих смартфонів, користувачі яких не будують надмірних очікувань щодо зручності, комфортності чи довговічності девайса, звідси і велика кількість «задоволених». А ось Apple варто задуматися над різким падінням оціночних балів цього дослідження. C кожним роком вони все нижче і нижче. [acsi]


  Ще цікаве:
  • Прибуток Samsung не виправдала очікування, аналітики звинувачують Apple
    З відносно недавніх пір Samsung вважається головним конкурентом Apple як...
  • Огляд Samsung Galaxy Tab S 8.4. Сильний конкурент iPad mini 3
    Подобається наш відео? Став лайк і підпишись на YouTube-канал iPhones.ru!...
  • Samsung не копіює, Samsung редагує
    Кажуть, що люди не змінюються. До компаній це відноситься остільки-оскільки....
|