Menu

Міфи і реальність ремонту в сервісних центрах


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Зростання цін на техніку Apple зробив подвійно актуальним питання її ремонту. А де сервісний центр - там маса міфів і упереджень, пов'язаних як з процесом, так і з його організацією. Читайте далі кілька популярних міфів, упереджень і міських легенд на тему ремонту, на які відповіли наші друзі з ModMac.

Ця історія знайома кожному. Повірили вивісці, поспішили і віддали свій девайс некомпетентним ремонтникам і «туманним» конторам. Назад отримали пристрій чи з дефектом, то взагалі не відремонтоване - та ще й грошей віддали купу незрозуміло за що. Щоб правильно вибрати сервіс і не нарватися на обман, пропонуємо познайомитися з 7 найпоширенішими міфами про сервісних центрах і «ремонтних» кіосках. Коментують їх хлопці з ModMac.ru, у яких ми змогли полагодити розбитий iPhone 6.


1. Найнижчі ціни


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Зате економно...

Міф: Низькі ціни - це добре! Немає сенсу переплачувати за роботу. Різниці в майстрі і запчастинах немає, а значить, де дешевше, туди й треба йти.

Реальність: Ніколи низькі ціни не були хорошим показником роботи сервісного центру. Якщо ціни нижче середніх, то можна припустити, що майстерня на чому економить. На оренді? Швидше за все немає. На інженера? В такому випадку є підозра неякісно виконаного ремонту. На обладнанні? Може бути, так як неякісне обладнання зустрічається досить часто, і клієнтові важко зрозуміти, що від нього залежить багато чого. На запчастинах? Тут вже судіть самі. Дешеві запчастини не завжди якісні.

Порада від ModMac.ru: Гарний сайт і офіс - це заслуга програмістів і керівництва, але ніяк не показник навичок інженерів та якості комплектуючих. Дороге обладнання, кваліфікований штат співробітників і перевірені часом постачальники запчастин - справжній показник. Але для більшості клієнтів це залишається на другому плані, так як вони не бачить і не знають всього процесу ремонту.

Щоб не помилитися, читайте відгуки про найбільш обговорюваних сервісних центрах (і не у них на сайті, а в інших місцях), прислухайтеся до поради друзів, які побували в тій чи іншій майстерні, і спілкуйтеся з інженерами - вони ніколи не відмовлять вам у роз'ясненні суті проблеми. Перед тим, як попрямувати в незнайомий сервісний центр, уточніть по телефону повну вартість ремонту вашого девайса. Маркетингові ходи - на сайті описана вартість лише ремонту, а ціну запчастини вам оголосять вже після проведених робіт - можуть бути показником не тільки недобросовісності центру, але низької якості ремонту.


2. У нас тільки оригінальні комплектуючі


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Міф: Оригінальні запчастини...
- ...просто необхідні! Треба ставити тільки їх.
- ...існують лише в новому iPhone! У сервісних центрах ставлять лише «китай».

Реальність: Немає спору, що необхідно ставити тільки «оригінал»! Тільки спробуйте для початку його знайти. Оригінальні комплектуючі Apple зазвичай є в наявності у майстернях, але в обмеженій кількості. Вони діляться на дві групи: «заводський оригінал» і «оригінал з пристрою». Заводські запчастини поставляються лише перевіреними постачальниками, а їх вартість висока на відміну від «китайських» деталей будь-якої градації якості - A, A+, AAA і т. д. В основному заводські деталі використовують при заміні дисплея, задньої кришки корпусу, акумулятора і модуля камери.

Другий міф почасти вірним. Адже практично все, чим ми користуємося, вироблено в Китаї. І комплектуючі для Apple - не виняток. Тут важливо знати, що «Китай» буває різний. Крім «покидьків», є хороші підприємства, що виробляють шлейфи, мікрофони, динаміки, роз'єм живлення. Їх продукція нітрохи не гірше тієї, що встановлена у вашому девайсі. Хороший сервісний центр може встановити контакт з найкращими з доступних постачальників. І тоді клієнти не будуть ображені.

Порада від ModMac.ru: Оригінальні запчастини встановлюють тільки в тих сервісних центрах, де дорожать своєю репутацією. Вірити на слово досить важко, тому читайте форуми і публікації, в тому числі і на iPhones.ru. Ми ж у свою чергу, якщо клієнт не готовий оплатити оригінальні запчастини, намагаємося встановлювати максимально перевірені комплектуючі і даємо порівняти запчастини різної якості, щоб клієнт міг переконатися в тому, за що він платить гроші.


3. Оманлива діагностика. Ми виявили новий дефект...


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Міф: у сервісному центрі розводять в ході діагностики.

Реальність: Може і розведуть :) Дивлячись в якій сервісний центр ви звернетеся. Але на самому процесі це не повинно відбиватися. І тим більше відлякувати. Діагностика - невід'ємна частина процесу, необхідна для досягнення позитивного результату при ремонті. Щоб професійно усунути проблему, для початку необхідно з'ясувати, що стало її причиною: дізнатися передісторію, перевірити пристрій на різному устаткуванні.

Якщо клієнт не готовий чекати і хоче швидше забрати пристрій, він сам ризикує отримати неякісний ремонт. Начитавших різних рад в Інтернеті, людина може не представляти, що його проблема може полягати в чомусь іншому. Щоб така ситуація була виключена, і проводиться діагностика. Інша справа, що маленькі сервісні центри з метою заробітку можуть «наплести» додаткових проблем із пристроєм або просто-напросто зробити дорогу процедуру і запевнити вас в тому, що вона необхідна.

Порада від ModMac.ru: Робота з діагностики пристрою будується на довірі клієнта сервісного центру, в який він звернувся. Ми намагаємося доступно і грамотно пояснити людині суть проблеми, поставити орієнтовні терміни проведення робіт і оголосити вартість. Якщо у вас серйозна проблема з телефоном, ми настійно не рекомендуємо вам звертатися в маловідому майстерню.


4. Крадіжка оригінальних запчастин з телефону


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Міф: У сервісі з телефонів знімають оригінальні запчастини і ставлять підроблені.

Реальність: На жаль, ця процедура дійсно практикується. На щастя, відбувається це лише в тих майстерень, де зовсім туго з купівлею якісної продукції і існує необхідність поповнення запасів оригінальних комплектуючих. Великий і кваліфікований сервісний центр не піде на такий злочин, так як ця процедура в їх масштабі позбавлена вигоди. Поважаючий себе сервіс має в наявності всі необхідні запчастини різної якості - як оригінальні, так і хороші копії.

Порада від ModMac.ru: У даному випадку все знову ж таки залежить від репутації сервісного центру. Ми, наприклад, приймаючи в ремонт побував в іншому сервісі девайс, відразу оповіщаємо клієнта про видимих заміни комплектуючих і відсутніх деталях, щоб на корені припинити неякісну роботу минулих майстрів.


5. Робимо швидше всіх*


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Міф: Чим швидше, тим краще! Я і сам скло за півгодини поміняю, слідуючи ролику на YouTube. Майстер повинен робити це набагато швидше!

Реальність: Пам'ятаєте прислів'я? «Поспішиш - людей насмішиш». Ремонт електроніки має чимало спільного з побутом ювеліра. Це тонка робота, що вимагає професійного підходу і зосередженості. Час виконання робіт залежить від акуратності майстра, чистоти, досвіду, проведення ретельної перевірки після складання і так далі.

Провести ремонт iPhone швидко завжди можливо, але небажано. Існує людський фактор, адже ми - не роботи на заводі Foxconn. Якщо справа стосується складних робіт, на зразок пайки мікроелементів, то така робота робиться з розумом і вимагає не тільки терпіння і посидючості. Почасти тому багато СЦ відмовляються проводити серйозні роботи. Час, витрачений на них йде проти філософії швидкого заробітку і «швидкої заміни дисплеїв». А коли їм надходить пристрій, де без пайки не обійтися, такі центри нишком перенаправляють девайс в руки більш кваліфікованих майстрів і майстерень. А це займає купу часу.

Порада від ModMac.ru: Терпляче дочекайтеся закінчення робіт сервісного центру. Чим краще вам встановлять ту чи іншу запчастину, тим менше ви витратите нервів і грошей на виправлення помилок. Якщо пристрій здають з поломкою, його власнику повідомляють адекватні терміни ремонту з досвіду тисяч інших подібних операцій. Але не забувайте і про завантаженість майстрів, таке дійсно буває.


6. Замовлення запчастин


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Міф: Якщо сказали, що запчастина треба чекати два тижні - брешуть, просто затягують терміни і хочуть більше грошей. Піду до інших.

Реальність: Час від часу будь-якого сервісного центру необхідно замовляти рідкісні або дорогі запчастини. Немає ніякого сенсу, щоб складувати в запасі кілька запасних материнських плат від кожної існуючої моделі Mac. На відміну від шлейфів та інших «дрібниць», материнські плати - напевно, єдина запчастину в техніці Apple, яку китайці поки не можуть «повторювати» на іншому обладнанні. Відповідно, всі материнські плати на заміну «зняті» з пристроїв-донорів.

Купити нову плату досить непросто. Всі поставки з Китаю проходять прикордонний контроль, причому досить сильний. Часто швидкість від постачання до отримання затримується саме митницею, а не постачальником або сервісом. Якщо вам здається, що вас намагаються обдурити або просто лінуються, можете набрати в інший СЦ і поцікавитися, чи є у них необхідну запчастину в наявності. Це краще, ніж відмовлятися після діагностики і оголошення терміну: мало того, що ви підставляєте СЦ, який міг вже замовити необхідну запчастину для вас, так ще й ризикуєте прочекати рівно стільки ж часу в іншому місці.

Порада від ModMac.ru: Перед походом в сервісний центр, ми рекомендуємо телефону уточнити, чи є необхідна запчастину в наявності, з'ясувати якість комплектуючих, терміни і повну вартість робіт і лише після цього приймати рішення про те, чи віддавати девайс саме в цей сервіс.


7. Економія на аксесуарах


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Міф: Немає ніякого сенсу переплачувати за оригінальний кабель Lightning і інші аксесуари від Apple. Купив в переході шнурок за 300 рублів - нуль відмінностей від цього.

Реальність: Чим дешевше кабель, чим менше вам прослужить ваш девайс. Дешеві зарядні пристрої та шнури - одна з головних причин передчасних поломок iPhone, iPad і мобільних гаджетів в цілому. Багато вважають, що переплачувати за аксесуари - справа невдячна, але при цьому користуються смартфоном з преміальною націнкою. Смішно і сумно одночасно. Купили iPhone за 1000 доларів - візьміть і якісний USB-кабель, а також оригінальний блок живлення.

«Переплата» за оригінальні аксесуари включає в себе багаторазове зниження ризику одного разу дістати з кишені мертве пристрій. Заміна погорілих мікросхеми харчування - непроста процедура, іноді вимагає покупки цілісної материнської плати за величезні гроші. Мораль - не шкодуйте копійки, щоб не платити десяток тисяч.

Порада від ModMac.ru: Обов'язково перевірте на касі якість і працездатність зарядного пристрою, це набагато важливіше його вартості. А ще знайте, що за законом РФ ви можете повернути в магазин поганий або нестабільно працюючий аксесуар.


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах


Куди податися?


Мифы и реальность ремонта в сервисных центрах

Висловлюємо подяку ModMac за їх докладні відповіді. З'ясувавши про підготовку статті, хлопці запропонували нам провести відмінну антикризову акцію для всіх читачів iPhones.ru.

Аж до 15 січня 2015 року кожен з вас може здати на ремонт будь-яку техніку Apple зі знижкою в 15% замість звичайної 10%-вій знижки для наших форумчан. Якщо ж у вас залишилися питання, можна задати їх інженерам ModMac прямо на форумі сайту.

Приходьте в ModMac за результатом:

Ремонт iPhone всіх поколінь
(4/4s, 5/5s/5c, 6/6 plus)

+7 (495) 649 6886


  Ще цікаве:
  • Де відремонтувати розбитий екран iPhone 6
    Саме так виглядає кошмар власника iPhone 6. Коли таке відбувається...
  • Концепт iPhone 8 від дизайнера з Киргизії
    Встиг вам набриднути дизайн iPhone 6/6 Plus? Хтось вже...
  • Довідкові відео для співробітників AppleCare
    Відділ корпоративної безпеки Apple сьогодні не засне. Схоже, що один...
|