IBM випустила перші десять додатків для iOS в рамках партнерства з Apple
В середині липня сталася подія, яку важко було навіть уявити ще десятиліття тому: Apple і IBM оголосили про стратегічне партнерство по створенню програмного забезпечення для iOS і просування мобільних пристроїв корпоративним користувачам. Через кілька місяців компанії представили перші програми в рамках спільної ініціативи.
Результатом спільних зусиль Apple і IBM стала розробка десяти додатків в рамках ініціативи MobileFirst. Першими нове програмне забезпечення зможуть випробувати корпоративні клієнти обох компаній, серед яких значаться Citi, Air Canada, Sprint і Banorte. Додатки будуть доступні виключно для iPhone і iPad.
Тепер подивимося на що вийшли додатка:
Flight Plan - програма для пілотів і авіакомпаній, яка дозволяє вести облік палива, графік та плани польотів, а також іншу корисну цивільної авіації інформацію.
Passenger+ - ще одне авіаційне додаток, але розраховане вже на пасажирів. З його допомогою клієнти авіакомпаній зможуть отримати доступ до персоналізованого сервісу: спеціальним акціям, інформації по багажу і іншим можливостям.
Advise & Grow - додаток з сфери банківської справи, дозволяє співробітникам фінансової установи отримувати та аналізувати інформацію з своїм клієнтам - представникам малого бізнесу.
Trusted Advice дозволяє співробітникам консалтингових компаній вивчати портфоліо клієнтів, отримувати доступ до просунутих інструментів аналізу і прогнозування - все це для оцінки перспектив малого бізнесу.
Retention - додаток для страхових агентів з доступом до бази даних клієнтів, аналітиці та іншою корисною в роботі інформації.
Case Advice - представник програмного забезпечення для державних установ: просунутий планувальник з набором аналітичних інструментів. У перспективі повинно допомагати в прийнятті рішень.
Incident Aware - програма з тієї ж категорії, але націлене на органи охорони правопорядку. Доступ до бази даних з iPhone, карти в реальному часі і багато іншого, що може бути корисно в цій нелегкій справі.
Sales Assist - програма, яка буде корисна в роздрібній торгівлі. Профілі клієнтів, історія покупок і відповідна аналітика додаються.
Pick & Pack збирає інформацію про замовленнях і порівнює її зі складськими даними. Допомагає прискорити виконання замовлень і оптимізувати процеси.
Expert Tech - додаток для телекомунікаційних компаній, зав'язаний на використанні фірмових сервісів iOS, включаючи FaceTime. Дозволяє надавати технічну підтримку та ефективно вирішувати проблеми співробітників з обладнанням Apple.
Десять перерахованих додатків - це тільки початок. IBM відповідає за програмне забезпечення та просування мобільних пристроїв Apple корпоративним клієнтам, а остання, крім безпосередньо платформи, забезпечує технічну підтримку користувачів, для чого навіть була запущена окрема служба AppleCare. У наступному році нас чекає ще безліч втілених у життя результатів спільної діяльності двох гігантів IT-індустрії. [9to5]
Ще цікаве:
- iPhone йде в Канаду
Нарешті північні сусіди Apple Inc. отримають iPhone. Ted Rogers (голова... - Apple запустила ініціативу з відновлення проблемних кнопок Power в iPhone 5 [Оновлено: діалог зі службою підтримки]
Деякі користувачі поважного iPhone 5 зіткнулися зі складнощами, якими їх... - Apple запустила службу підтримки корпоративних клієнтів в рамках співпраці з IBM
Раніше в цьому році, як грім серед ясного неба пролунав...