Система зручних інтернет-платежів Payler. Огляд особистого кабінету і мобільного додатка
Payler - платіжна система, створена бізнесменами для бізнесменів. Сучасна, гнучка, розширювана і звідусіль доступна. Так і підключитися до неї дуже просто. Неважливо, де ви знаходитеся і майже неважливо, чим ви займаєтеся. З Payler платежі від клієнтів будуть надходити на рахунки оперативно, технічна підтримка вирішить будь-яке питання в режимі реального часу, а вся статистика та аналітика по платежах буде доступна вам з будь-якої точки світу.
Секрет успіху Payler криється не тільки в технологічності, але й у ставленні до клієнта. Payler не просто надає сервіс, але і забезпечує безперебійну підтримку на всіх етапах роботи, 24 години, 7 днів на тиждень. Весь процес підключення до сервісу - від домовленості до першого платежу - займає не більше 3-4 днів, за винятком рідкісних випадків, коли технологічні доробки можуть зайняти трохи більше запланованого часу.
Зручність Payler стоїть на трьох китах: прозорі умови роботи, постійний контроль за ситуацією, простота впровадження і модифікацію. Адаптувати форму під ваш дизайн? Легко. Підлаштувати інструменти сервісу під потреби іменного вашого проекту? Запросто! Вам більше не потрібно залучати розробників зі свого боку - усіма питаннями впровадження та адаптації займаються штатні розробники Payler.
Більш того, для клієнтів з високим оборотом Payler готовий розробити сам веб-сайт під продаж будь-яких сервісів або продуктів. Та й не тільки сайт.
Олександра Бистрова, менеджер по роботі з клієнтами Payler
Біля витоків платіжної системи стоять розробники Polonium Arts, гуру в області створення мобільних додатків для бізнесу. Уклавши контракт з Payler, ви зможете безкоштовно отримати мобільну розробку під смартфони та планшети з будь-яким потрібним функціоналом - нещодавно компанія анонсувала спеціальну акцію, за умовами якої всі клієнти, які підключилися до Payler з достатнім обігом грошових коштів, можуть отримати мобільний додаток від розробників Polonium Arts в подарунок.
Крім того, Payler пропонує своїм клієнтам розумні бізнес-рішення: сервіс смс-інформування та мобільної комерції Billingrad, швидке онлайн-страхування прямо на сайті в партнерстві зі страховою компанією ВТБ Страхування, послуги служби доставки Boxberry - що дозволяє максимально оптимізувати і спростити роботу клієнта.
Іншими словами, підключаючись до Payler, клієнт одержує не просто сервіс, але надійного друга, здатного ефективно вирішувати бізнес-завдання.
Особистий веб-кабінет Payler
Особистий кабінет сервісу має два формати: повноцінний - у веб-браузері, і мобільний - додатку для iOS і Android. Останній проходить бета-тестування, але вже на цьому етапі працює стабільно.
Доступ в особистий кабінет здійснюється з сторінки Merchant.Payler.com. Користувач вводить логін/пароль і потрапляє у вікно моніторингу аналітики. Відразу зазначу, що в моєму випадку мова йде про тестовому режимі роботи, в якому обмежені не тільки функції, але і вхідні дані: найчастіше вони це наслідки різних перевірок, що проводяться командою розробників сервісу. Я бачив справжній ЛК Payler, що працює на благо реальної компанії, - і, хоч і не маю права призвести скріншоти звідти, можу підтвердити, що загальнодоступна версія працює таким же чином.
Домашня сторінка сервісу - це аналітика. Потужний модуль аналізу і статистики, що лежить у ядрі Payler, чітко показує, скільки грошей прийшло в компанію за будь-який період часу. А ще формує з цього інтерактивний графік і навіть дає прогноз на наступний рік, виходячи з наявних даних. Сортувати видачу можна за рядом специфічних параметрів: наприклад, по часу (у який момент до вас приходить велика частина замовлень), за результатом (відхилено, повернуто, пройшло успішно і т. д.) і навіть за регіонами, з яких приходить заявка (допомагає оцінити реальну ефективність кампаній просування бренду/товару). А ще сервіс сам формує звіт, який можна завантажити в Excel-форматі.
Окремий пункт, який особливо важливий для контролю фінансової ситуації - «незавершені платежі». Поглянувши на це вікно, ви відразу зрозумієте, чи є платежі, що вимагають втручання ваших співробітників або вас особисто.
Всі спірні ситуації, пов'язані з обігом грошей, показані тут же, на головній сторінці. «Дірки в платежах» - це добірка відхилених заявок, коштів, завислих при перевірці антифродом, повернутих або помилкових транзакцій. Такий кризовий центр, що дозволяє моментально реагувати на складні ситуації.
Подробиці проблемного платежу можна дізнатися, клацнувши на його піктограмі. Перевіримо, як це працює.
До кожного платежу в Payler прив'язується ідентифікатор клієнта, присвоюється окрема сторінка, а інформація подається в максимально зрозумілому і логічному вигляді. Наша спірна транзакція належить якомусь DDG (явно тестовий запис), який раніше здійснював ще одну покупку. Доступні ім'я банку, скорочений номер карти, тип авторизації, унікальний ідентифікаційний номер, регіон і IP-адресу. Також розписана історія, що дозволяє зрозуміти, на якому етапі стався форс-мажор. В даному випадку платіж був зареєстрований у шлюзі, але відхилений в той же день - ймовірно, з-за відмови банку через брак коштів.
Друга вкладка в загальному меню Payler - це Платежі, база даних всіх транзакцій з підбіркою фільтрів. Уявлення можна змінити, замінивши наочну сітку на традиційний список-таблицю. Список можна просто прокручувати, але простіше буде знайти потрібний пункт через вікно пошуку вгорі. У бічному меню є кілька фільтрів, що дозволяють скоротити час на пошук потрібного запису - або ж допомогти зробити добірку «особливих» транзакцій для детального вивчення.
Тут також можна клікнути на будь-який платіж і отримати максимум інформації про нього - від імені банку до IP-адреси та історії операцій.
Розділ Платники - важливий інструмент для реалізації ефективних програм лояльності і контролю операцій яких-небудь конкретних клієнтів. У цьому меню автоматично створюється профіль кожного користувача, який здійснив покупку через ваш сайт/додаток. Якщо у вас є «особливі», VIP-клієнти, ви можете вручну заповнити їх профіль і додати туди масу додаткових даних: наприклад, особливості спілкування, примітки для ваших співробітників і продавців, додаткові платіжні картки та поштові адреси. В повноцінній версії кабінету, доступною реальним компаніям-клієнтам Payler, є можливість встановлювати персональну знижку для важливих покупців. Вона буде зараховуватись автоматично при здійсненні розрахунків.
В профілі платника чітко вказана вся його активність по транзакціях у вашому проекті. Використовуючи запис у полі адреси електронної пошти, ви можете зв'язатися з клієнтом безпосередньо і вирішити будь-необхідний питання.
Фінальна вкладка веб-версії особистого кабінету Payler - це Термінал ручного виставлення рахунків. Його функціональність обширна: рахунок можна виставити за номером телефону, відправити на пошту або навіть вислати SMS-повідомленням. Останній варіант являє собою новаторське рішення для роботи інтернет-магазинів, що приймають замовлення по телефону: тепер їх клієнт може в кілька кліків оплатити покупку прямо зі свого смартфона, перейшовши за посиланням з SMS. Більш того, не потрібно навіть вводити номер своєї карти: достатньо відсканувати його за допомогою камери.
Радує також і те, що збоку є віджет, який розраховує відсоток по всіх комісіях - щоб і клієнт, і ви завжди отримували очікувані суми, а не рендомний набір карбованців і копійок. А ще, як заявляють розробники, незабаром у особистому кабінеті з'явиться онлайн-чат зі службою підтримки Payler, що значно прискорить вирішення технічних питань.
Мобільна версія ЛК Payler створена для контролю роботи «на ходу», прямо із смартфона. Це кишеньковий офіс, забезпечує доступ до всієї аналітиці, де б ви не знаходилися.
Головне вікно називається «Монітор» і дозволяє за кілька секунд оцінити ситуацію з платежами за допомогою графіка та інфографіки, розшифровка якої наведена нижче.
Меню «Платники» дозволяє здійснювати контроль за конкретними покупцями. Функціональність схожа з веб-версією: можна подивитися на останні дії клієнтів, внести або скопіювати необхідні дані з їх профілю, виписати новий рахунок і так далі. Звідси ж можна плавно перейти в історію операцій, де відзначені всі важливі дані - номер карти, статус, хронологія, географія.
Останній розділ «Платежі», допомагає стежити і швидко реагувати за проблемними транзакціями. Знайти всі складні ситуації можна, включивши необхідний фільтр у меню «Уточнити». По натисненню на будь-яку операцію відкривається меню докладної інформації з історією проходження оплати через всі інстанції. Тут же можна миттєво повернути клієнтові гроші - має допомогти при форс-мажорів, особливо якщо вони застали вас зненацька за іншими справами. До речі, опція моментального повернення грошових коштів є і у вікні деталей платежу.
Зараз мобільний додаток Payler проходить публічне бета-тестування і в найближчому майбутньому обросте новими можливостями і функціями. Користуватися ним можна вже зараз:
iPhone + iPod touch: Безкоштовно [Скачати в App Store]
Додаток безкоштовне, а демо-режим дає гідне представлення про зміст сервісу в цілому.
У Payler працюють дуже комунікабельні діти. У цьому одна з їхніх особливостей: постійно працює технічна підтримка, персоналізований підхід до клієнта і взагалі приземленість керівництва є рідкісними речами для стартапів, часто потопаючих у своїй пихатої крутості. Взагалі, називати Payler стартапом навряд чи можна, тому що у компанії давно є реальні клієнти з реалізованими проектами для них, а також стабільний приплив нових замовників. Це слово вони не люблять, просять замінити на «улюблені клієнти». Ось так і написав, не ображайтеся :)
Я поспілкувався з трьома різними компаніями, развернувшими платіжну систему Payler для своїх проектів. Сфери бізнесу дуже різні, але результат один - всі задоволені. А це багато що говорить про гнучкість системи:
- Payler в сервісі індустрії краси;
- Payler у справі охорони чужого майна;
- Payler на відпочинку посеред чарівної природи Росії.
Адреса компанії в Москві: Новий Арбат, д. 14, вхід з боку вулиці Велика Мовчанівка, офіс №14. Щоб заощадити час і не стояти в пробках, набагато простіше буде заповнити форму в кінці статті. Вам передзвонить представник Payler і розповість про те, що вам запропонують, вирішить необхідні питання і передасть заявку на обробку технічної служби.
Ще цікаве:
- Payler в роботі. Історія про те, як платежі в інтернеті використовуються у сфері відпочинку
Продаєте послугу або товар в інтернеті? Співчуваю. Якщо ви не... - Payler в дії. Відгуки про систему інтернет-платежів + порівняння конкурентів від Cplaza
Ваша компанія продає послуги і товари в інтернеті? Пора робити... - Payler в бізнесі. Інтернет-платежі на службі краси
Успішний бізнес цікавий не тільки ідеєю, але і захоплюючою історією подолання...