Всі знають про платіжний сервіс QIWI, а більшість читачів мають в ньому власні гаманці. І майже у всіх, до QIWI є питання. Пропоную вам в коментарях протягом тижня задавати свої, а 28 травня я запрошу до обговорення представників QIWI.
Будь ласка, уважно читайте, що вже запитували інші. У мене запитань про наболіле накопичилося п'ять штук.
Як вирішуватиметься надалі «захист від дурня», коли помилково можна відправити гроші на неіснуючий гаманець. У конкурентів ж перевірка гаманців проводиться відразу і якщо рахунки немає в системі, переклад відхиляється. Також немає можливості захистити платіж кодом протекції, як в WebMoney і ОТРУТУ, щоб убезпечити себе від переведення на невірний гаманець.
Що буде з «знаменитої» службою підтримки QIWI, яка відповідає на запити через кілька днів. В той час, як ТКС і Рокетбанк дають відповіді протягом декількох хвилин.
Коли нарешті буде оновлений інтерфейс Visa QIWI Wallet? Альфа-банк, наприклад, у своєму останньому апдейте став самим красивим і зручним онлайн-банкінгом в рунеті (Тінькофф, звичайно ж, думає інакше...).
Є гаманець, до нього прив'язана QVP, сім-карти немає (Білайн роздавав в Шереметьєво без укладення договору, не відновлювана). QIWI пропонує змінити пароль, але СМС нікуди не прийде... Гаманець блокується разом з коштами. Що робити?
Користувачі перестають платити за послуги стільникового зв'язку через Visa QIWI Wallet, тому що система бере 5 руб. (у інших - безкоштовно). А про приховане зміна тарифів при оплаті QVP в інтернет-магазинах не писав тільки лінивий, однак віз і нині там. Особисто я півроку платив з пластикової карти QVP в iTunes Store, поки не побачив, що переплачую, адже спочатку мене запевняли в повній відсутності відсотків. Через QIWI я зараз не оплачую НІЧОГО. Що зробите, щоб я знову став користуватися гаманцем?
Тепер - ви.