З'явилася реклама Samsung Smart TV у форматі видеоквеста
У Казахстані стартувала рекламна кампанія телевізійної установки Samsung Smart TV у форматі видеоквеста на YouTube, повідомляє портал AdAsia. Вірусний рекламний ролик кампанії називається “Казахська сімейка Адамс”.
На початку відео показується сім'я, що складається з батьків, бабусі, сина і дочки, про які розповідається, що у них з'явилося “те, чого немає ні в одній казахської родині”. Завдання глядача - відгадати, що це.
В процесі розвитку сюжету він повинен вибирати варіанти відповіді на питання, що з'являються на екрані. Якщо відповідь правильний, сюжет рухається далі. А якщо ні - то спочатку показується фантастичний результат дії (тато перетворюється в зомбі, бабуся стає відьмою, донька виявляється спецагентом), а потім повідомляється потрібний відповідь.
Видеоквест також можна подивитися на промо-сайті кампанії. Його ідея і продакшн належать креативному агентству “Білочка”.
Формат видеоквеста на YouTube нерідко використовується в рекламі. Серед останніх російськомовних рекламних кампаній в цьому форматі можна назвати ролики для каталогу Otto і сковорідки Supra.