Menu

"Зв'язковий" починає продавати телевізори через онлайн-канал.

“Связной” начинает продавать телевизоры через онлайн-канал.
Група «Зв'язковий», найбільший незалежний мультиканальный рітейлер в Росії, оголошує про початок продажів нової товарної категорії - телевізорів - через онлайн-канал.

Ринок телевізорів у Росії демонструє позитивну динаміку розвитку протягом останніх кількох років. Цьому сприяє поступове поява нових технологій, що мотивують споживачів купувати більш сучасні пристрої. До таких нововведень, наприклад, відносяться запровадження Full HD, а потім і поступово розповсюдження пристроїв SMART-TV. Поява інновацій дозволило ринку телевізорів демонструвати впевнене зростання протягом кількох останніх років, і 2014 рік не став винятком.

За перші 5 місяців 2014 року реалізовано 3,65 млн. пристроїв на суму близько 65 млрд. рублів*. За рік грошовий оборот ринку збільшився майже на 10%. На сьогоднішній день продажі збільшуються фактично за рахунок певної категорії товарів - LCD-телевізорів, які становлять більш як 95% асортименту, представленого в магазинах російських роздрібних мереж.

Обсяг ринку збільшується як в традиційній роздробі, так і в інтернеті. Цьому сприяє розвиток онлайн-продажів у цілому по країні, а також більш широкий, порівняно з традиційною роздробом вибір телевізорів в інтернеті. За підсумками перших 5 місяців частка інтернет-каналу в загальних продажах телевізорів в рублях склала близько 13% проти 9% роком раніше.

Враховуючи зростання продажів даної категорії електроніки, а також позитивну динаміку розвитку онлайн-продажів в Росії, «Зв'язковий» починає продажі телевізорів через інтернет-магазин svyaznoy.ru.

Тепер в «Зв'язковому» доступно близько 100 моделей ТБ від лідерів ринку: Samsung, Sony, LG та інших, і надалі асортимент в рамках даної товарної категорії буде розширюватися. У продажу з'являються не тільки традиційні для ринку телевізори, але і набирають популярність SMART - і 3D-пристрої. На даний момент весь асортимент svyaznoy.ru повністю складається з LCD-телевізорів, однак найближчим часом компанія планує запропонувати покупцям кілька сучасних і популярних плазмових панелей.

Згідно з новим підходом «Зв'язкового» до розподілу асортименту ТВ-пристрої будуть представлені тільки в онлайн-каналі. Винятком стануть монобрендові салони Samsung, де рітейлер вперше реалізував пілотний проект з продажу телевізійної техніки.

За останні роки «Зв'язковий» інвестував значні кошти в розвиток онлайн-каналу, створивши в країні розгалужену систему регіональних хабів для інтернет-продажів. Був створений новий формат Інтернет-центру - він з'єднує пункт видачі товарів, склад і магазин, де представлений асортимент ключових товарів (переважно, аксесуарів) та послуг (налаштування, видача кредитів).

В асортименті традиційної роздробу «Зв'язкового» пріоритет віддається, насамперед, компактною персональної електроніки - смартфонів і планшетів. Більш великі пристрої продаються через онлайн-канал. Це дозволяє більш ефективно використовувати простір торгових точок.

У той же час, в магазинах встановлені електронні каталоги, де представлений весь асортимент Svyaznoy.ru. Це дозволяє клієнтові вибрати товар будь-якої категорії, не представлений у фізичної роздробі, моментально замовити та отримати в тому ж або будь-якому іншому магазині або кур'єром. 80% товарів доставляється протягом 24 годин незалежно від регіону.

На сьогоднішній день можливість придбання телевізорів в «Зв'язковому» доступна для жителів Москви і Санкт-Петербурга. Надалі компанія планує розширити географію продажів і на інші регіони Росії.

|