Menu

Apple втримала позиції в статус найдорожчого бренду США

Apple удержала позиции в статусе самого дорогого бренда США

Чергове дослідження аналітичної компанії Brand Finance знову підтвердило лідерство Apple у рейтингу цінності брендів, причому в даному випадку компанія відірвалася далеко вперед від найближчих конкурентів, а саме від Google, Microsoft і Verizon.

Оцінка складається з передбачуваної суми роялті за використання бренду і очікуваного в майбутньому доходу. Зокрема, бренд Apple оцінений в $104,7 млрд, у той час як у що знаходиться на другому місці Google цей показник становить $68,6 млрд. Третю позицію займає Microsoft з результатом в $62,8 млрд. Варто зазначити, що в даному випадку мова про американських компаніях, але якщо судити в світових масштабах, то в потилицю дихає Apple Samsung, бренд якої оцінюється в $78,8 млрд.

В цілому ж в американському рейтингу цінності брендів технологічні компанії займають п'ять позицій у десятці лідерів. Крім того, саме технологічний сектор лідирує в цьому дослідженні з результатом 23%.

Кремнієва долина зростила сім компаній з 50 лідерів рейтингу Brand Finance. Серед них Intel, Cisco, Oracle, Hewlett-Packard, eBay, Facebook і PayPal. За вартістю ж брендів в США на першому місці штат Каліфорнія. Розташовані в ньому компанії згенерували $484 млрд.
Оригінал новини був опублікований на цьому чудовому сайті!

|