Menu

Сталося, Sony представила PlayStation 4

Свершилось, Sony представила PlayStation 4

В Нью-Йорку CEO компанії Sony Computer Entertainment Ендрю Хаус (Andrew House) представив нове покоління ігрової консолі PlayStation, назвавши її «найпотужнішою платформою з будь-коли створених Sony». PlayStation 4 створювалася з тим, щоб ніщо не стояло між гравцем, платформою і грою.

З точки зору апаратних характеристик, перш за все, слід сказати про відеокарти AMD Radeon c 18 обчислювальними блоками, які спільно надають до 1,84 терафлопс пікової продуктивності. Варто зазначити, що мова йде про сучасному уніфікованому графічному процесорі, який може застосовуватися не тільки для візуалізації, але і для розрахунків фізики, штучного інтелекту, симуляції та інших завдань. Інша характеристика системи - спеціально розроблений процесор AMD з 8 ядрами x86 64 біт (на жаль, йдеться, мабуть, про простеньких 28-нм ядрах Jaguar, спадкоємців Bobcat, а не про Бульдозер, як стверджувалося раніше).

Свершилось, Sony представила PlayStation 4

Останній вельми важливою характеристикою платформи є 8 ГБ оперативної пам'яті GDDR5, що дозволяє консолі виконувати фонові завдання і завантажувати дані прямо під час ігрового процесу. Консоль підтримує режим сну, коли вся система може бути повністю відключений за винятком ОЗУ, а при включенні гра буде продовжена з колишньою точки. Що вже говорити про покращених текстури, більш вражаючих динамічних ефекти та інших приємних особливості великого обсягу оперативної пам'яті?

Важливим нововведенням ігрової консолі став і новий контролер DualShock 4, який включає масу функцій, відомих вже завдяки чуткам. Він може запропонувати покращений мотор, знижені затримки введення, динамік, сенсорну двухточечную панель на лицьовій стороні, просунуті кошти позиціонування на основі Move, у тому числі багатоколірний LED-індикатор на верхній грані, роз'єм для йдуть в комплекті з PS4 навушників і нові кнопки Options і Share. Перша комбінує функціональність втрачених Select та Start з DualShock 3, викликаючи внутриигровое меню.

Share дозволить гравцям записувати ігровий процес або скріншоти миттєво і ділитися ними з друзями. Sony сказала на презентації, що мета - зробити обмін відеороликами в PlayStation 4 настільки популярним, наскільки сьогодні популярні скріншоти. PS4 також буде підтримувати межигровой чат. Джойстик розроблений з тим, щоб працювати разом з новою версією камери, яка отримала ім'я PlayStation 4 Eye і HD-можливості стереозйомки з частотою 60 кадрів в секунду. Потрібно сказати, що дизайн камери і джойстика поки попередній і може бути легко змінений в майбутньому.

Свершилось, Sony представила PlayStation 4

Варто відзначити, що ігрова консоль буде підтримувати фонові завантаження та оновлення, а також запуск додатків, включаючи браузер, прямо під час гри на PS4. Цифрові завантажувані ігри будуть доступні для запуску ще в процесі завантаження - для початку гри знадобиться завантажити лише малу частину даних.

В області мережевих можливостей PlayStation 4 теж може запропонувати безліч нововведень. Наприклад, гравці зможуть дивитися по мережі за ігровим процесом друзів, коментувати гру (якщо буде дозволено) і навіть допомагати їм у складні моменти, беручи управління на себе. Розробники зможуть створювати системи, у рамках яких гравці зможуть дарувати один одному різні речі. Нова система друзів буде заснована на соціальних мережах, підсилюючи зв'язок між реальними знайомствами. Згадана була початкова підтримка Facebook і Ustream.

Мережу буде аналізувати переваги гравця, щоб з'ясувати, які ігри його зможуть зацікавити найімовірніше. Засновник Gaikai Дейв Перрі (Dave Perry) сказав, що довгострокова мета Sony - зробити все ігри доступними негайно з PlayStation Store. Гравці зможуть випробувати гру, поділитися нею з друзями, а якщо сподобалася - купити її.




Пан Перрі повідомив і про підтримку віддаленої ігри Vita Remote Play для PlayStation 4. За аналогією з Game Pad в Wii U консоль буде в потоковому режимі передавати зображення з гри на портативний пристрій, дозволяючи грати, коли, наприклад, зайнятий телевізор. Sony каже, що в перспективі збирається зробити всі ігри сумісними з цією технологією. PlayStation 4 буде підтримувати всі поточні служби SEN начебто Music Unlimited, і Sony працює над підтримкою служб від компаній на кшталт Netflix.

Кажучи про додаткові екранах, слід згадати, що iOS - і Android-апарати зможуть доповнювати ігрове оточення, виступаючи другорядними дисплеями і виводячи корисну другорядну інформацію на зразок карт або інвентарю. Нарешті, Sony збирається зробити всі ігри для вийшли раніше приставок PlayStation 1, 2, 3 доступними для запуску зі всіх пристроїв з сертифікацією PlayStation через хмарну технологію PlayStation Cloud. Підтримка розгортатиметься в кілька етапів.

До речі, незважаючи на чутки, консоль PlayStation 4 дозволить запускати колишні у вживанні ігри - це підтвердив ресурсу Eurogamer глава Sony Worldwide Studios Сюхей Йосіда (Shuhei Yoshida). Він сказав, звичайно, тільки про фізичних носіях і зазначив, що «такі його очікування, як і більшості гравців».

Вихід ігрової консолі Sony наступного покоління обіцяно в цьому році ближче до різдвяних свят. Наостанок наведемо трейлери анонсованих разом з PlayStation 4 ігор наступного покоління:

|