Menu

Huawei на третьому місці в списку Топ 5 виробників смартфонів

Дослідницька компанія IDC випустила новий доповідь зі своєї Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker на цьому тижні і оприлюднила, що в четвертому кварталі 2012 року в цілому було продано 482 500 000 мобільних телефонів. Це число збільшилося з 473 400 000 в 2011 році. Смартфони становили майже половину, або 45,5%, всіх постачань мобільних телефонів, найвищий відсоток за весь час. Samsung і Apple залишилися головними виробниками з частками ринку 29% і 21,8% відповідно. Однак, доповідь включав не тільки цю інформацію, але і кілька сюрпризів.

Huawei на третьем месте в списке Топ 5 производителей смартфонов

"Неймовірно швидко зростаючий ринок смартфонів, незважаючи на те, що його лідерами є Samsung і Apple, залишає можливість для суперництва," сказав Кевін Рестіво, старший аналітик IDC. "Виробники, які мають такі переваги, як недорогі пристрої, можуть швидко одержати частку ринку, особливо на ринках, що розвиваються".

Цей список відрізняється від попереднього - він більше не містить Lg, HTC і Motorola. Вони були витіснені Huawei, Sony і ZTE.

Компанія Huawei, раніше відома своїм телекомунікаційним обладнанням, шпигунськими скандалами і бюджетними смартфонами, зараз знаходиться на стадії великих змін. Замість того, щоб концентруватися на недорогих бюджетних смартфонах, китайська компанія починає конкурувати з такими відомими суперниками, такими як Samsung і Apple за допомогою виробництва флагманів.

Huawei показала безпрецедентне зростання поставок - на 89.5% більше порівняно з минулим роком. Також компанія займає 4.5% ринку. На п'яти їй наступають Sony і ZTE з 4.5% і 4.3% частками ринку відповідно.

"Той факт, що Huawei і ZTE зараз знаходяться серед Топ 5 серед виробників смартфонів, знаменує собою значний зсув на світовому ринку", відзначив Рамон Лама, менеджер з досліджень IDC. "Обидві компанії збільшили обсяги продажів, зосередивши увагу на масовому ринку, але в останні квартали вони звертали свою увагу в бік більш дорогих пристроїв. Крім того, обидві компанії покращилися з точки зору промислового дизайну, перейшли до великим дисплеєм і меншому форм-фактору".

|