Menu

Razer продовжує покращувати VR-гарнітуру OSVR

Razer продолжает улучшать VR-гарнитуру OSVR

У січні цього року компанія Razer, що є провідним виробником ігрової периферії, представила власну гарнітуру віртуальної реальності Open Source Virtual Reality (OSVR). Як випливає з назви, це проект з відкритим вихідним кодом, який повинен допомогти в розвитку систем віртуальної реальності. Сам пристрій вийшло досить спірним - ергономіка і дисплей залишали бажати кращого. При цьому Razer сподівається, що OSVR зможе стати для виробників VR-пристроїв і розроблювачів контенту тим же, чим стала операційна система Android для ринку мобільних пристроїв. Компанія має намір розробити основу для створення більш інноваційних і "просунутих" продуктів.

Razer продолжает улучшать VR-гарнитуру OSVR

Саме тому Razer продовжує покращувати OSVR. Вже в наступному місяці для замовлення буде доступна нова модель версії 1.3, яка оснащена тієї ж інфрачервоною камерою і 5,5-дюймовим OLED-дисплеєм з роздільною здатністю 1920х1080 пікселів, як в версії 1.2. при цьому модель буде відрізнятися переробленою системою лінз і великим корпусом.

Також Razer готує масштабне оновлення програмного забезпечення, більша частина якого включає новий пакет додатків GameWorks VR від NVIDIA. Так, компанія має намір зменшити час затримки і знизити навантаження на GPU. При цьому комп'ютер зможе визначати OSVR як VR-гарнітуру, а не просто в якості окремого монітора, як це відбувається зараз. Це дозволить суттєво поліпшити якість VR-контенту.

Передзамовлення версії 1.3 буде відкритий вже 1 жовтня за ціною $299,99, а деякі розробники отримають перші зразки вже в кінці цього місяця. Власникам старих версій OSVR не доведеться купувати нові пристрої: для них Razer випустить набори оновлених компонентів і свіже програмне забезпечення.


|