Menu

GenShock - нова інтелектуальна система автомобільної підвіски, яка виконує функції регенерації енергії

GenShock - новая интеллектуальная система автомобильной подвески, выполняющая функции регенерации энергии


Коли мова заходить про додаткові джерела енергії для гібридних і повністю електричних автомобілів, перше, що приходить в голову - це регенераційні гальмівні системи і сонячні батареї, які можуть поставити додаткову енергію в бортову мережу автомобіля. Ця енергія може витрачатися різними споживачами, наприклад, кондиціонером або аудіо-системою, і служити для підзарядки акумуляторних батарей. Але під час руху автомобіля існує ще одне місце в його конструкції, яке може стати джерелом енергії - його підвіска, яка приймає на себе і поглинає енергію від ударів об нерівності дорожнього покриття і інших впливів.

Компанія ZF, яка займається випуском автомобільних запчастин, спільно з новою компанією Levant Power, яка розробила технологію GenShock, збирається налагодити виробництво системи активної автомобільної підвіски, яка буде володіти комбінацією високих динамічних показників, забезпечувати високий рівень безпеки руху та максимальний рівень комфорту, повертаючи при цьому автомобілю максимально можлива кількість рекуперированной енергії. Ця система буде мати досить просту конструкцію, яка зробить можливим масове виробництво таких систем і спростить їх установку на будь-які нові та серійно випускаються автомобілі. На жаль, на даний момент часу ще невідома дата закінчення розробки системи GenShock, ні її попередня вартість та орієнтовна дата її появи на ринку.

"Пристрій рекуперирования енергії буде встановлюватися на амортизатор або демпфер, які випускаються серійно компанією ZF, роблячи його частиною активної інтелектуальної системи. Спеціально для цього випадку нами були розроблені нові системи гідравлічних та пневматичних клапанів, які, разом з електронним блоком управління електродвигуном і електрогідравлічним насосом забезпечують високоефективне перетворення механічної енергії в електричну" - розповідає Рольф Хайнц Рюджер (Rolf Heinz Ruger) з компанії ZF, - "Крім повернення енергії, використання таких активних систем дозволяє збільшити безпеку при високій динаміці руху, зберігаючи високий рівень комфорту для водія і пасажирів автомобіля. Зміна коефіцієнта демпфування системи, що встановлюється окремо для кожного колеса, дозволяє всій підвісці в автоматичному режимі швидко адаптуватися в самих складних ситуаціях, навіть під час різкого гальмування і здійснення швидких маневрів".

У нормальному режимі роботи, коли підвіска автомобіля не відчуває екстремальних впливів, інноваційна клапанна система використовує коливальні руху поршня амортизатора для перекачування рідини через електричний двигун гідравлічного насоса, який в даному випадку виступає в якості електричного генератора. Ефективність роботи системи досягає максимуму при русі автомобіля по дорогах низької якості, наприклад, по путівцях. Менша кількість енергії система GenShock повертає при русі по дорогах з рівним покриттям, але це не є проблемою, так як для руху по таких дорогах і так потрібна менша кількість енергії в цілому.

Слід зазначити, що компанія ZF приділяє досить велику увагу розробкам нових технологій, особливості адаптивних амортизаторів і підвіски. Про це красномовно говорить той факт, що в 2011 році компанія виробила 2.2 мільйона таких амортизаторів для своїх замовників, серед яких такі відомі компанії, як Alpina, Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Maserati, Opel, Rolls-Royce, Mercedes-Benz, Porsche і Volkswagen. Цілком можливо, що нові системи GenShock також першими з'являться в нових автомобілях цих компаній, а для гібридних автомобілів і електромобілів інших виробників, таких, як Ford і Toyota, наявність таких систем буде однією з численних опцій, які дозволяють істотно збільшити дальність поїздки на одному заряді акумуляторних батарей.

|