Menu

Рекупераційні амортизатори дозволять заощадити до 10% палива.

Рекуперационные амортизаторы позволят сэкономить до 10% топлива.


Група студентів з Массачуссетского Технологічного Інституту розробила конструкцію амортизатора, який, використовуючи енергію, передану підвісці при русі автомобіля від нерівностей дорожнього покриття, виробляє електроенергію і більш ефективно пом'якшує удари на відміну від традиційних амортизаторів. У пристрої нового типу амортизаторів використовується гідросистема, рідина під впливом ударів підвіски про нерівності дорожнього покриття проходить крізь демпферні отвори, приводячи в дію турбіну, з'єднану з генератором струму.

Для управління роботою цього амортизатора використовується спеціалізований мікропроцесорний блок управління, який дозволяє оптимізувати режими демпфування, забезпечуючи більш плавне амортизацію руху автомобіля і виробляючи електроенергію, яка може використовуватися для підзарядки батарей або для постачання енергією електрообладнання.

Було проведено ряд випробувань конструкції цього амортизатора на різних марках автомобілів, в ході яких ці автомобілі були повністю оснащені подібними амортизаторами, які, в свою чергу, були обладнані різними датчиками для отримання повної характеристики роботи пристрою. Під час випробувань автомобілі виробляли рух по різним типам доріг і з різного роду покриттями, всі дані в процесі випробувань збиралися в комп'ютер для подальшої обробки.

Рекуперационные амортизаторы позволят сэкономить до 10% топлива.


В результаті цих випробувань з'ясувалося, що найбільшу ефективність подібні амортизатори показують при експлуатації на важких транспортних засобах. Приміром, кожен з шести амортизаторів, встановлений на трехосном вантажівці, міг генерувати, в середньому, до одного кіловата електроенергії при русі по дорозі зі стандартним асфальтовим покриттям. Потужності, одержуваної від усіх амортизаторів, цілком достатньо, що б замінити енергію, що виробляється звичайним генератором змінного струму автомобіля.

При проведенні випробувань рекупераційних амортизаторів на інших, більш легких, моделях автомобілів, енергетичні показники були не настільки вражаючі, але все одно, завдяки вироблюваної електроенергії стало можливим заощадити при русі до 10 відсотків палива, що само собою є дуже непоганим економічним показником.

В даний час інтерес до цієї технології рекупераційних амортизаторів проявили компанії-виробники важких транспортних засобів, вантажних автомобілів і Міністерство Оборони США. Ця технологія вже захищена двома різними патентами, на черзі стоять чергові випробування на модифікованому Хаммері, в результаті яких інженери сподіваються ще більше збільшити ККД пристрою.

|