Menu

В Японії поновлюються швидкісні випробування поїзда на магнітній подушці Maglev L0

В Японии возобновляются скоростные испытания поезда на магнитной подушке Maglev L0


У Японії вже є безліч надшвидкісних залізничних поїздів-експресів, які дозволяють їх пасажирам переміщатися по країні на величезних швидкостях. Однак, можливості існуючих швидкісних поїздів поступово перестають задовольняти зростаючим потребам населення країни Висхідного Сонця. Тому державна компанія, яка відповідає за експлуатацію Центральної залізниці, готує рішення цієї проблеми, яким стане новий надшвидкісний пасажирський експрес на магнітній подушці Maglev L0, швидкісні випробування якого зовсім недавно були відновлені і який увійде в експлуатацію до 2027 року.

Швидкісні випробування поїзда Maglev L0 проходили на спеціальному випробувальному ділянці Яманасі maglev Test Line, довжиною 42.8 кілометра. Досвідчений поїзд Maglev L0 подолав цю відстань всього за дев'ять хвилин, розігнавшись до максимальної швидкості в 500 кілометрів на годину, пройшовши перші 3 милі (4.8 кілометри шляху.

Незважаючи на настільки велике прискорення при розгоні і високу швидкість руху, пасажири поїзда, серед яких були урядовці та запрошені репортери, не зазнали ніяких негативних відчуттів. З їх слів все відбувалося настільки плавно і беззвучно, що вони абсолютно не боялися вставати зі своїх місць і ходити по вагону під час руху поїзда на максимальній швидкості.

Набагато більш гострі відчуття випробували глядачі, які спостерігали за рухом поїзда Maglev L0, стоячи неподалік від його шляхів. Після того, як поїзд буквально "промайнув" повз, на них обрушилася потужна хвиля повітря, що супроводжується оглушливим ревом. З урахуванням того, що потяг рухався зі швидкістю, трохи меншою, ніж швидкість звуку, яка становить близько 547 кілометрів на годину на висоті рівня моря, випробуваний глядачами шум не був так званим звуковим ударом.

У світлі вдалих випробувань поїзда Maglev L0, японська залізнична компанія планує в 2014 році почати будівництво першої швидкісної лінії Maglev-магістралі, яка, за попередніми підрахунками, обійдеться у 52 мільярди доларів. Як тільки буде завершено будівництво лінії мешканці та гості Японії зможуть проїхати з Токіо в Нагої всього за 40 хвилин часу. Для порівняння, інші японські швидкісні потяги, які обслуговують приміську зону Токіо, можуть покрити відстань в 286 кілометрів за 90-95 хвилин.

Висока вартість спорудження нової швидкісної лінії пояснюється тим, що в межах Токіо поїзди будуть добиратися до залізничного вокзалу по підземному тунелю, який проходить глибоко під самими масивними хмарочосами, якими так багатий центр цього мегаполісу. Крім цього, для нової лінії буде пробита серія тунелів в японських Альпах, горах, розташованих між Токіо і Нагойей. До 2015 року буде виготовлено дев'ять додаткових вагонів для швидкісного поїзда Maglev L0, після чого в його складі буде нараховуватися 12 вагонів, а повна довжина складе 299 метрів.



|