Menu

Технології тривимірної друку допоможуть реактивного автомобіля Bloodhound SSC витримати навантаження на швидкості 1000 миль в годину

Технологии трехмерной печати помогут реактивному автомобилю Bloodhound SSC выдержать нагрузки на скорости 1000 миль в час


Британська команда Bloodhound Supersonic Car (SSC) неухильно продовжує своє просування до встановлення нового світового рекорду швидкості. Після успішних випробувань реактивного ракетного двигуна, які були проведені в минулому році, члени команди приступили до виготовлення елементів конструкції майбутнього автомобіля, до виготовлення за допомогою технологій тривимірної друку деяких елементів кузова, які зможуть витримати екстремальні навантаження в момент, коли автомобіль Bloodhound SSC в 2015 році, завдяки своїм трьом двигунів розвине швидкість, що перевищує позначку в 1000 миль в годину (1600 кілометрів на годину).

Першим елементом, виготовленим з допомогою тривимірної друку, став титановий наконечник кузова. Для його виробництва використовувалася промислова установка Renishaw AM250, установка, яка за допомогою потужного променя лазера плавить метал, створюючи високоміцні деталі практично будь-якої складної форми. Цей процес називається процесом лазерного спікання з металевого порошку і являє собою одну з різновидів технології тривимірної друку.

Технологии трехмерной печати помогут реактивному автомобилю Bloodhound SSC выдержать нагрузки на скорости 1000 миль в час


Інженерні дані, зібрані під час рекордного заїзду автомобіля попереднього покоління Thrust SSC в 1997 році, коли цьому автомобілю вдалося розігнатися до швидкості 1228 кілометрів на годину, дозволили вирахувати, що в момент рекордного заїзду автомобіля Bloodhound SSC на наконечник його кузова будуть впливати сили близько 12 тонн на квадратний метр. Тому в якості матеріалу наконечника був обраний титан, як один з найбільш міцних і, одночасно, легких металів. А використання процесу тривимірної друку дозволило зробити цей наконечник порожнистим з перемінною товщиною стінки для зменшення його ваги. Титановий наконечник буде приєднаний до монолітного кузова автомобіля, виготовленому з вуглецево-волоконного композитного матеріалу.

"Наконечник кузова і деякі інші елементи конструкції, незважаючи на їх простоту, є одними з найбільш дорогих вузлів. Їх висока вартість визначається дорожнечею специфічної механічної обробки і втратою 95 відсотків дорогого вихідного матеріалу" - розповідає Ден Джонс (Dan Johns), провідний інженер проекту Bloodhound SSC.

В даний час виготовлення вузлів і складання конструкції автомобіля Bloodhound SSCпроисходит в технічному центрі Bloodhound Technical Centre, який відкрився в Брістолі 4 липня цього року.



|