Menu

E-Thrust - перший проект гібридного пасажирського авіалайнера від компанії EADS

E-Thrust - первый проект гибридного пассажирского авиалайнера от компании EADS


Відома європейська аерокосмічна компанія EADS представила на Паризькому авіашоу власний проект гібридного електричного авіалайнера E-Thrust, що до 2050 року має шанс стати тим, що зробить революцію в області пасажирських авіаційних перевезень. Проект авіалайнера був розроблений фахівцями компанії EADS спільно з фахівцями компанії Rolls-Royce, які реалізували поняття електричної гібридної силової установки, використання якої дозволяє скоротити кількість споживаного палива, зменшити викиди шкідливих речовин в навколишнє середовище і знизити рівень видаваного літаком шуму.

Розробка проекту авіалайнера E-Thrust проводилася в рамках європейської програми "Flightpath 2050". Згідно вимогам, що пред'являються Європейською комісією до літаків, які розробляються в рамках цієї програми, кількість викидів вуглекислого газу (CO2) має бути скорочено на 75 відсотків, окису азоту (NOx) - на 90 відсотків, рівень видаваного шуму - на 65 відсотків порівняно зі стандартами, прийнятими ще в 2000 році.

E-Thrust - первый проект гибридного пассажирского авиалайнера от компании EADS


У проекті авіалайнера E-Thrust реалізована так звана система розподіленої тяги "Distributed Propulsion", у складі якої є кілька електричних двигунів з пропелерами, згруповані вздовж кожного крила літака. Основним джерелом енергії, що постачають електроенергією електричні двигуни та заражающим акумуляторні батареї авіалайнера, є високоефективний електричний генератор, який приводиться в дію газотурбінним двигуном, що працює практично на будь-якому вигляді авіаційного палива, включаючи біопаливо.

У разі виходу з ладу електричного генератора або газотурбінного двигуна заряду енергії в акумуляторних батареях достатньо для того, щоб авіалайнер на мінімальній швидкості добрався до найближчого аеропорту та скоїв безпечну аварійну посадку.

E-Thrust - первый проект гибридного пассажирского авиалайнера от компании EADS


Конструкція фюзеляжу та площин авіалайнера E-Thrust має гладкі аеродинамічні форми. Використання сучасних композитних матеріалів, зменшені розміри вертикального хвостового оперення дозволяють максимально знизити вагу всього авіалайнера, більш рівномірно розподілити вагу і зменшити навантаження на критичні елементи конструкції під час польоту.

Згідно наявної інформації, що межує з областю чуток, компанія EADS працює над новими високоефективними сонячними фотогальваническими елементами, які можуть використовуватися для покриття всього корпусу літака, перетворюючи його в одну велику літаючу сонячну батарею. Проект такого літака, який буде літати за рахунок енергії, яка повністю отримується з поновлюваних джерел, може з'явитися протягом найближчих кількох років.



|