Menu

Компанія Peugeot представляє гібридний автомобіль, що використовує стиснене повітря замість акумуляторних батарей

Компания Peugeot представляет гибридный автомобиль, использующий сжатый воздух вместо аккумуляторных батарей


Компанія PSA Peugeot Citroen, яка зробила перший в світі дизельно-електричний гібридний автомобіль, демонструє нову ідею, яка дозволяє позбутися від вельми ненадійних і дорогих електричних компонентів гібридних автомобілів, таких як акумуляторні батареї. Замість них у новому гібридному автомобілі Hybrid Air для накопичення запасів енергії, виробленої звичайним бензиновим двигуном, використовується стиснене повітря, який закачується в спеціальні балони високого тиску.

Наші постійні читачі напевно пам'ятають автомобілі, які працюють на стисненому або зрідженому повітрі, тиск якого штовхає поршні двигуна і змушує автомобіль рухатися. Але ні один з таких "повітряних" автомобілів не може розглядатися в якості кандидата на масове виробництво. І компанія Peugeot з автомобілем Hybrid Air збирається стати першою в цьому вельми перспективному напрямку.

Компания Peugeot представляет гибридный автомобиль, использующий сжатый воздух вместо аккумуляторных батарей


Під капотом автомобіля Hybrid Air знаходиться звичайний двигун внутрішнього згоряння зі спеціальною эпициклической трансмісією. Там же знаходиться і гідравлічний двигун, що приводиться в дію стисненим повітрям. Гідравлічний двигун використовується при русі на невеликій швидкості до 70 км/год, якої цілком достатньо при русі в межах міста. При русі на швидкісному шосе в справу вступає двигун внутрішнього згоряння, а разом обидва двигуна включаються тоді, коли автомобілю потрібно різке прискорення або підйом на круту височина.

Цікаве рішення інженерів дозволило обійтися без використання додаткового компресора. Для того, щоб накачати резервуари стисненим повітрям гідравлічний двигун перемикається в реверсний режим, стаючи, по суті, компресором, що приводиться в дію бензиновим двигуном.

Компания Peugeot представляет гибридный автомобиль, использующий сжатый воздух вместо аккумуляторных батарей


Основною перевагою системи акумулювання енергії на стислому повітрі є те, що вага автомобіля збільшується всього на 100 кілограм, що значно менше добавки до ваги у випадку звичайного електричного гібридного автомобіля з акумуляторними батареями. Та й у виробництві механічна гидравлическо-пневматична система виходить набагато дешевше і набагато надійніше складної електронної системи електричного гібрида, що є ідеальним рішенням для недорого міського автомобіля.

За рахунок застосування маси інноваційних рішень витрата палива автомобіля Hybrid Air становить від 2.9 до 3.0 літрів на 100 кілометрів. А до 2020 року компанія Peugeot планує знизити цей показник до значення 2.0 літра на 100 кілометрів. Перші серійні зразки автомобіля Hybrid Air, згідно з планами компанії PSA Peugeot Citroen, повинні почати сходити з конвеєра вже в 2016 році.



|